Terug naar overzicht
Hallo, mijn mama is net overleden en wij hebben ervoor gekozen om haar enkel specifiek te vernoemen op het einde, waar we iedereen een beetje danken. Maar zij krijgt een speciale vermelding. Het tekstje is:Lieve ...Lieve mama, Bedankt om wat je voor ons betekent hebt.In ons hart was je er vandaag bij!Hopelijk zet dit je misschien op weg. GroetjesEva 01.09.07
hey Katrien!Ook de vader van mijn vriend is ongeveer zolang geleden overleden, en ook de vriend van mijn zus is enkele jaren geleden omgekomen. Wij zouden aan het begin van de viering een kaars voor hen willen aansteken en er dan bijzeggen dat de mensen die er niet bij kunnen zijn in persoon, altijd in onze gedachten zullen zijn.Misschien helpt dit je op weg...Veerle10/05/2008
HeyHet is vanzelfsprekend dat jullie op één of ander manier een vermelding geven naar jullie dierbaren... maar ik vind het idee van veerle persoonlijk het beste! Of eventueel zoals eva een klein tekstje. Maar ik zou oppassen met een liedje want het is toch een speciale dag voor jullie en dat mag natuurlijk niet te triestig worden. Misschien dat je met dit liedje de sfeer een beetje dempt waardoor je van een triestig liedje(al is het liedje misschien zelf niet zo triest)een volledig draai geeft naar het gelukkig of omgekeerd, eerst een vreugdevolle mis en dan wordt deze gedempt door een liedje met een andere betekenis... Het is natuurlijk een persoonlijke questie, en jullie zullen zelf wel aanvoelen in welke vorm jullie deze herdenking willen gieten...Groetjes, Nathalie
Voor de overledenenNathalie, zus van Sarah:Bidden we voor onze overledenen familieleden, jullie zoontje Yordi, voor Sarah haar papa en vake. We hadden ze er graag bij gehad vandaag. Dat ze mogen blijven verder leven in onze herinneringen en in ons hart.Dit hebben wij in ons misboekje gebruikt. Groetjes Sarahreeds 5 dagen getrouwd