Terug naar overzicht
hallo,ik heb geen idee of ze vlekken makenmaar ik denk dat dit toch wel heel miniem zou zijnwij hebben grote confetti hartjes gekocht in ava papier je hebt ze in het rood en in het wit,wij hadden eerst de rode gekozen,toen ik thuis kwam heb ik ze even nat gemaakt en meteen gingen ze af(dus als het regent kan je ze niet gebruiken)heb ze dan maar geruild voor de witte die zijn ook leukgroetjes lore
hey,Onze vrienden hadden, zonder dat we het wisten, bellenblazers voorzien bij het buitenkomen. Wij hebben er in ieder geval geen vlekken aan overgehouden.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
hallo,ik wil niet oneerbiedig overkomen, maar is dit iets waar je als trouwers zelf moet voor zorgen? als ze rijst gooien, zorg je daar toch ook niet zelf voor??ik vind het toch spontaner als zoiets gebeurt van de gasten zelf (zoals kirsten schreef), of verwacht ik teveel??ik had daar eigenlijk ook nog niet aan gedacht.wat de vlekken betreft, denk ik dat dit niet echt 'n probleem zal zijn. je kan van zo'n druppel sop wel een kring hebben, maar zo hard zullen die dingen wel niet druppelen denk ik.alvast veel succes gewenst hoor!!groetjes,nele
hey nele,wij hebben die hartjes gekocht voor onze zoontjes om te gooien en te gebruiken op de foto shoot.niet om te geven aan de mensen die buiten op ons staan te wachten.ik vind het wel kunnen om zelf voor die bellenblazers te zorgenals het dit is wat je graag wil,gewoon doenmisschien kan je ze uitdelen aan de kindjes die er staan in plaats van bv. een zakje snoepgroetjes lore
Op trouwsites kun je speciale trouwbelleblaasjes kopen. Deze geven gegarendeerd geen vlekken. Anderen kunnen nog wel eens vlekken. Ik zou dat risico niet durven nemen.
Wij trouwen op 28/07 en hebben ook al bellenblazers gekocht om aan de kindjes te geven aan de kerk. Onze ceremniemeester stelde voor om thuis een bellenblazer te proberen op een oude witte T-shirt om te zien of het vlekken maakt. Als het goede kwaliteit is, maakt het normaal gezien geen vlekken, maar best toch eens proberen...Liefs en veel succes!