Nu Online
Momenteel zijn er 396 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bellenblazers vlekken

4-7-2007 11:29:21
hoi hoi,

ik heb even een vraagje voor jullie. Wij zouden ervoor kiezen om bij het buitengaan van de kerk met bellenblazers te werken. Nu is mijn schoonmoeder wat ongerust dat dit vlekken zou maken op mijn kleed. Wat denken jullie, kan dat? Zo ja, wat is er aan te doen?
Of hebben jullie andere ideeën om bij het buiten gaan van de kerk te doen?

Alvast nen dikke mercie!

Eva
01.09.07

eva
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1010

annelore
24-8-2007
 Meld misbruik4-7-2007 12:31:33

hallo,

ik heb geen idee of ze vlekken maken
maar ik denk dat dit toch wel heel miniem zou zijn
wij hebben grote confetti hartjes gekocht in ava papier je hebt ze in het rood en in het wit,
wij hadden eerst de rode gekozen,toen ik thuis kwam heb ik ze even nat gemaakt en meteen gingen ze af(dus als het regent kan je ze niet gebruiken)
heb ze dan maar geruild voor de witte die zijn ook leuk
groetjes lore

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik4-7-2007 13:15:06

hey,

Onze vrienden hadden, zonder dat we het wisten, bellenblazers voorzien bij het buitenkomen. Wij hebben er in ieder geval geen vlekken aan overgehouden.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

nele
4-4-2008
 Meld misbruik4-7-2007 13:35:39

hallo,

ik wil niet oneerbiedig overkomen, maar is dit iets waar je als trouwers zelf moet voor zorgen? als ze rijst gooien, zorg je daar toch ook niet zelf voor??
ik vind het toch spontaner als zoiets gebeurt van de gasten zelf (zoals kirsten schreef), of verwacht ik teveel??
ik had daar eigenlijk ook nog niet aan gedacht.
wat de vlekken betreft, denk ik dat dit niet echt 'n probleem zal zijn. je kan van zo'n druppel sop wel een kring hebben, maar zo hard zullen die dingen wel niet druppelen denk ik.
alvast veel succes gewenst hoor!!
groetjes,
nele

annelore
24-8-2007
 Meld misbruik4-7-2007 14:10:44

hey nele,

wij hebben die hartjes gekocht voor onze zoontjes om te gooien en te gebruiken op de foto shoot.
niet om te geven aan de mensen die buiten op ons staan te wachten.

ik vind het wel kunnen om zelf voor die bellenblazers te zorgen
als het dit is wat je graag wil,gewoon doen
misschien kan je ze uitdelen aan de kindjes die er staan in plaats van bv. een zakje snoep
groetjes lore

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik4-7-2007 20:00:32

Op trouwsites kun je speciale trouwbelleblaasjes kopen. Deze geven gegarendeerd geen vlekken. Anderen kunnen nog wel eens vlekken. Ik zou dat risico niet durven nemen.

Tini
28-7-2007
 Meld misbruik17-7-2007 10:25:38

Wij trouwen op 28/07 en hebben ook al bellenblazers gekocht om aan de kindjes te geven aan de kerk. Onze ceremniemeester stelde voor om thuis een bellenblazer te proberen op een oude witte T-shirt om te zien of het vlekken maakt. Als het goede kwaliteit is, maakt het normaal gezien geen vlekken, maar best toch eens proberen...
Liefs en veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...