Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedanking

4-7-2007 12:03:05
Hey bruidjes,

Wat kiezen jullie als bedanking? Kiezen jullie voor het traditionele bedankingskaartje met foto of kiezen jullie voor iets 'bruikbaars'?
Wij denken aan een grabbelton met allerlei verschillende spulletjes in. Maar of de gasten dit geslaagd gaan vinden? Wat denken jullie? Waarvoor kiezen jullie zelf?

evy
1-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 579

annelore
24-8-2007
 Meld misbruik4-7-2007 12:40:14

hallo,

na lang zoeken hebben we gekozen voor de blokkaarsjes met foto van www.ideekaarsen.be
ze zijn in de maak dus ik ben benieuwd
veel succes met zoeken
lore 24/08/07

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik4-7-2007 12:54:25

Hey,

Wij hadden per koppel een kadertje op een schildersezel en daar zat het menu in. Dat mochten ze meenemen als bedanking en nu krijgen ze een foto toegestuurd die in het kadertje past.

Groetjes, Sissi
(39 dagen getrouwd)

Tineke
13-7-2007
 Meld misbruik4-7-2007 14:07:43

Hallo Evy,

Aangezien wij trouwen op vrijdag de 13de, geven wij de avond van onze trouw aan iedereen een doosje met geluksklaver. Na een maand of 2 zullen wij wel nog een foto opsturen ter bedanking!

groetjes

Tine

Joke
7-7-2007
 Meld misbruik4-7-2007 19:03:27

Hoi Evy,
voor ons is het bijna zover; wij trouwen zaterdag, op de beroemde datum 07/07/'07!
Wij hebben zeer originele bedankjes (al zeg ik het zelf ;) ): kleine jeneverflesjes met ons "thema" van ons huwelijk op en jeneverglaasjes met dezelfde opdruk. Voor de getuigen hebben we een grote kaars met dezelfde opdruk. We hebben al deze dingen laten maken bij "De Kaarskesprocessie" in Lummen. Zij leveren echt goed werk en ook snel! Onze bedankjes kosten wel 2 euro het stuk, wat misschien wel vrij veel is, maar wij vinden het de moeite.
Enfin, je ziet maar of je er iets mee bent...
Ze hebben ook een website: www.kaarskesprocessie.be

Groetjes en nog veel succes!!
Joke
07/07/'07

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik4-7-2007 19:52:20

Wij hebben bij Ikea kleine opbergpotjes gehaald (3 euro voor 4) en daarop schrijven we met reliefpen aan de ene kant onze namen, andere kant bedankt en weer een andere kant de datum. Daarin doen we hartjessnoepjes.

Mieke
31-8-2007
 Meld misbruik21-8-2007 9:04:36

Hoi Evy,

Die jeneverflesjes is wel een goed idee.
Waar haalde je dit?

Groeten
Mieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...