Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

snel bevestigingen?

4-7-2007 12:12:53
Hallo,

duurt het bij jullie ook zo lang voor de bevestigingen binnenkomen? Tot hiertoe kunnen we nog altijd beter een BBQ in onze tuin geven ipv een feestzaal te nemen want er heeft nog bijna niemand echt bevestigd.
De uiterste datum waarop er moet bevestigd worden is 01 augustus. Is het dan normaal dat het nu nog zo stil is? Ben zelf iemand die zo een dingen altijd direct doet om het zeker niet te vergeten, vandaar dat ik me een beetje zorgen maak...stel je voor dat er bijna niemand gaat komen...
Of maak ik me zonder reden zorgen? Help!
stressy groetjes,
Kim

kim
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 422

Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik4-7-2007 12:18:39

dag Kim
Tot de week voor de bevestigingsdatum hadden we amper van de helf van de genodigden iets gehoord. Dan heb ik naar iedereen een mailtje gestuurd en ik heb nog een dertig mensen zelf moeten bellen. Het is dus normaal, maar toch vervelend hé
Ingrid

Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik4-7-2007 12:32:44

Het is heel vervelend, maar normaal dat mensen tot de laatste week wachten om te bevestigen...

geen zorgen maken.. maar het is idd niet fijn, ik vind het ook nogal onrespectvol dat veel mensen niets laten weten, en dan ook nog niet beschaamd zijn wanneer het bruidskoppel hen moet opbellen...

Maar zo is het toch vaak :-)

Nathalie
Nog 3 dagen !!!
http://www.kenny-nathalie.bruiloftsite.nl/

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik4-7-2007 12:51:28

Hey,

Dat is volkomen normaal.

Ook bij ons hebben velen pas de week ervoor bevestigd of veronderstelden ze dat we wel wisten dat ze kwamen.

Wij hebben ook nog een aantal mensen moeten bellen.

Groetjes, Sissi
(39 dagen getrouwd)

lien
23-2-2007
 Meld misbruik4-7-2007 12:52:45

Hallo Kim,

Hier net hetzelfde probleem... Ik vroeg om te verwittigen voor 5 augustus. Een aantal mensen laat mij direct iets weten, sommigen zullen we zeker zelf moeten opbellen, en ik vrees ook dat het wachten zal worden tot het laatste moment. Ik hou zelfs al mijn hart vast voor de vrienden van mijn man: in de Marokkaanse cultuur doen en laten die blijkbaar wat ze willen, maar ik wil met zekerheid weten hoe of wat, en niet tot op de dag zelf nog veranderingen!

Maak je dus niet druk, dit komt allemaal wel in orde. En je ziet: je bent niet de enige in dit geval!

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Veroniek

Meld misbruik4-7-2007 12:53:10

Hoi Kim

Onze einddatum lag vorige week vrijdag (29 juni), de helft moest toen nog iets laten weten!

Maandag ben ik beginnen rondbellen en mailen... Sommigen waren het gewoon vergeten, maar anderen hadden nog geen uitnodiging ontvangen... De post in Gent heeft gestaakt en een deel van de uitnodigingen is daardoor nog niet toegekomen bij bepaalde mensen! Erg hé! Dus daar stond ik dan...

Maar de meesten wachten idd tot de einddatum! Diegene die we persoonlijk afgegeven hebben die zeiden onmiddellijk dat ze kwamen of niet.

Groetjes en succes nog!
Veroniek
20 07 2007

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik4-7-2007 12:53:41

Dag Kim,

Maak je maar geen zorgen. 1 augustus is voor de mensen nog heel ver weg. Bij ons kwamen de bevestigingen redelijk goed binnen. Ze moesten verwittigen voor 1 juli. Het weekend van 1 juli heeft mijn gsm niet stilgestaan van iedereen die opeens belde. En nu krijgen we natuurlijk nog bevestigingen binnen. Maar het mag ophouden nu, we zitten al aan 165 mensen voor de receptie. Ik vind dat al super veel.

kim
25-8-2007
 Meld misbruik4-7-2007 13:38:43

Bedankt meisjes voor al jullie geruststellende reacties!
Begon al serieus te twijfelen aan onze "populariteit" ondertussen ;-)
Maar voel me dankzij jullie nu al veel beter!
Ook voor jullie nog veel succes met de voorbereidingen en zal alvast mee duimen voor beter weer dan nu voor iedereen :-/
groetjes,
Kim

Tineke
13-7-2007
 Meld misbruik4-7-2007 14:06:10

Hallo Kim,

Bij ons moest iedereen verwittigen voor 30/06 en het is pas de laatste week geweest dat ik bijna iedere dag telefoontjes krijg. Zelfs nu nog (te laat) bellen er nog mensen om te bevestigen. Meestal kijken ze naar de uitnodiging, leggen ze dit aan de kant en vergeten ze dit dikwijls

Geen paniek dus!

Tine

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik5-7-2007 9:06:48

Hey Kim,

Wij hadden 467 personen uitgenodigd, en hebben de uitnodigingen anderhalve maand op voorhand gestuurd. Ze hadden dus een maand de tijd om te antwoorden. Maar ik moet zeggen dat ik ook heel weinig reacties heb gekregen via de 'normale' weg (e-mail of GSM). Misschien in totaal 20. Al de rest was mond-aan-mond of via-via. Echt leuk is dat niet, nee. Op den duur kwam ik 's avonds thuis en hadden er een paar mensen wel gezegd of ze al dan niet kwamen, maar tegen dat ik mijn lijst erbij nam, wist ik eigenlijk niet goed meer wie nu wél en wie niet kwam... Ook heb ik de dag nadat de datum om te antwoorden verstreken was nog 80! telefoontjes moeten doen naar (dus naar in totaal ongeveer 160 personen) om te vragen of ze nu al dan niet kwamen...

Bij ons was het dus ook wat teleurstellend.

Hou de moed erin, meid!

Groetjes,
fieke
7/07/2007

Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik5-7-2007 12:28:43

Hallo,

Ik weet nie wat dat is met de mensen tegewoordig, mss gewoon een te druk leven... Maar indeed bevestigingen komen erg laat binnen. Gisteren waren we eindelijk met alles klaar om door te geven aan feestzaal. Onze alfabetische lijsten en dergelijk net afgedrukt en wat... natuurlijk een smsje van iemand dat hij toch verlof kon nemen en kon komen... Nu ja op zich geen ramp, alles snel aangepast, maar we hebben sommigen echt moeten rondbellen of ze gingen komen of niet.

Dat komt wel in orde hoor... meestal net achter de uiterste datum...

succes!
JOtje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info