Terug naar overzicht
in poperinge vind je er vele
Hallo Tilly,Een vriendin van mij is getrouw in een Victoria koets en zij heeft deze gehaald bij: Manorhoeve in Ledegem. Ook een zeer leuke locatie om te trouwen in de oude koetsenstallingen. Je hebt er de keuze uit verschillende modellen, zelfs huifkarrenKijk eens op deze site: www.manorhoeve.be Hopelijk vinden jullie daar ietsgroetjesTine
Dag Tilly,Wij zijn zaterdag getrouwd met een paardentram! Echt heel leuk! Heel de familie zat samen en de sfeer zat er direct goed in! Het was trouwens ook in west-vlaanderen (wevelgem). Onze paardentram hadden we gehuurd bij WIlfried Dujardyn , Oostrozebeke. (even googlen misschien) Het is een echte aanrader!Ine
Hoi, Tilly,Ikheb voor jou een goed adres van mensen dat ook verschillende koetsen hebben, die hebben de prinsessendagen in plopsa land ook gereden, dus ook wel kwaliteit. Ze waren daar met een echt héél mooie witte koets (sissi koets) en hebben ook een paardentram met 2 verdiepen. en ik dacht dat de prijzen tussen 250 en 400 euro lagenhet was vogens mij koetsenverhuur-foubert, op google vindt je vast meer, veel succes...
ik ken iemand in de streek van BeernemRoland Vanrie 0474/290748 die een huifwagen heeft voor 22 personen. Deze wordt getrokken door friezen.Prijs weet ik niet.