Terug naar overzicht
Hey Heidi,het kasteel van Lebbeke is idd een drommlocatie en het eten is er altijd heel verzorgd (nouvelle cuisine of hoe noemen ze dat), maar weinig. Mijn vrienden zouden zo lomp zijn om na het eten te zeggen 'laten we frietjes gaan halen'...Elke
Hey Heidi,Hof ten Daele is altijd heel verzorgd van eten en je krijgt ook meer dan genoeg. Het heeft een heel mooie tuin en de zaal is ook mooi aangekleed. Best wel een aanrader!Groetjes,Eva
Heidi,wij kunnen jullie onze videoreportage eens tonen in Kasteel van Lebbeke.Af te raden !!Zeemermin ad telenet punt be
Blijkbaar zijn de reacties tot nu toe behoorlijk negatief over het kasteel van Lebbeke. Dat wil ik toch even nuanceren. Mijn verloofde is een aantal jaren geleden in het kasteel van Lebbeke geweest voor het huwelijk van zijn neef, en toen was het ook op en top "nouvelle cuisine". Achteraf zou een "bak friet" er best nog in gegaan zijn...Maar een paar maanden geleden zijn we daar geweest voor het huwelijk van een vriend en dat was echt volledig in orde. We hadden na de maaltijd al ruimschoots voldoende gegeten, maar voor de grote eters onder ons kwam men in de loop van de late avond / nacht nog rond met belegde broodjes. Alles was piekfijn verzorgd en we zijn dus zeker niet met honger vertrokken! (En het eten was echt heel lekker!)Ik denk dus dat er veel afhangt van wat het trouwende koppel (en/of hun ouders) vragen, maar eigenlijk geldt dat voor elke feestzaal.Ik vind het dus zeker geen "af te raden" zaal, zoals Theo stelt. Integendeel zelfs!Maaike
de moeite is ook Zilte Zoenkijk ff www.ziltezoen.be zeer mooie zaal en zeer goed eten,hebben er al meerdere feesten gehad