Terug naar overzicht
Dag Jennifer,Wij zijn op 18 mei voor de wet getrouwd. En op 28 juli trouwen we voor de kerk. Ik ben blij dat dat deel al gepasseerd is. Het is een beetje een generale repetitie geweest. Ik was ook best wel zenuwachtig, maar alleen de dag zelf toen we daar op onze stoel in het gemeentehuis zaten. Het besef dat het dan voor echt was. Ik heb de helft niet eens gehoord van wat ze daar gezegd hebben. Zo onder de indruk was ik. En toen ze de vraag stelde, was ik ineens aan het denken wat er zou gebeuren als ik voor de grap 'neen' zou zeggen. Ik heb dat maar niet gedaan en braaf 'ja' gezegd.Maar het was wel een leuke dag. Ik zag er vooral een beetje tegen op in de zin van: straks komt hier mijn familie toe en iedereen gaat foto's nemen en zo. Maar dat moment was rap voorbij en dan trek je je dat niet meer aan.Veel succes alvast.
Dag Jennifer,Vorig jaar op 18 oktober zijn we getrouwd voor de wet. De zenuwen waren keihard van de partij.Op 28 april zijn we voor de kerk getrouwd. Je hebt dan zoveel meer voor te bereiden dat het naar mijn mening reuze meeviel qua zenuwen. De dag zelf was ik ook nerveus, maar een keer dat ik mijn kleren aandeed, was het de hele dag genieten. HEt valt reuze mee, probeer rustig te blijven en gewoon te genieten. Het is zo snel voorbijIngrid