Nu Online
Momenteel zijn er 284 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

5 dagen getrouwd!

5-7-2007 6:18:41
Hallo bruidjes,

Zaterdag ben ik getrouwd! Het was echt een super mooie dag! Mijn ventje en ik hebben er echt van genoten! En wonder boven wonder, het weer viel mee! geen regen gehad en best aangename temperaturen. Foto's allemaal buiten kunnen nemen en zelfs de receptie buiten gedaan!
Ik heb de hele dag complimentjes gekregen over mijn jurk. Ik voelde me dan ook een echt prinsesje! Mijn echtgenoot (klinkt nog wat raar :-) zag er ook schitterend uit.

De hele dag is echt goed verlopen, alles liep op wieltjes! De viering was heel mooi en ontroerend. Het feest daarna was dikke ambiance en heel lekker eten! Jammer dat het zo snel voorbij is. Maar nu kunnen we genieten van elkaar en ons nieuwe huisje en einde deze maand vertrekken we op huwelijksreis naar Kreta!

Voor alle toekomstige bruidjes: Geniet van jullie dag ! Het is beslist de mooiste dag van je leven!

Groetjes,
Ine
5 dagen getrouwd!

Ine
30-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 819

Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik5-7-2007 10:31:21

Proficiat Ine !!!

Fijn om te horen dat je dag zo mooi was !
Je zal het zeker nooit meer vergeten he !
En wat is er nog beter dan terugdenken aan een prachtige dag waar niets is misgelopen?!

:-)

hopelijk gaat het voor ons ook zo, nog 2 daagjes op de teller...

Groetjes,
Nathalie
http://www.kenny-nathalie.bruiloftsite.nl/

Klaartje
28-7-2007
 Meld misbruik5-7-2007 10:39:25

Heb je al foto's van de dag? Dan kunnen we meegenieten van jouw speciale dag!

Ik moet nog 23 dagen geduld hebben, maar het begint al goed te korten !!

groetjes,

Klaartje
28/7/2007

Ine
30-6-2007
 Meld misbruik5-7-2007 11:19:04

Dag Klaartje,

ik heb al enkele foto's van familie gekregen. Als je wil, stuur ik ze eens door. Geef je je emailadres?

Grtjs,
Ine

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik5-7-2007 11:35:58

Hoi Ine,

Dikke proficiat, geniet maar van elkaar !!

Ivm foto's, kan kan deze op de zustersite zustersite.trouwen.com laten zetten, dan kunnen we idd allemaal meegenieten.

Groetjes

Sarah
15*09*07

Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik5-7-2007 14:47:22

Hoi Ine,

ik wil ook supergraag fototjes zien :-)

je mag ze mij mailen naar javaantje@gmail.com

OOH ik ben zo benieuwd :-)

Groetjes
Nathalie
http://www.kenny-nathalie.bruiloftsite.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...