TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tanja
25-8-2007
|
5-7-2007 8:48:25
Hallo Sally,
Wij hebben dit aan de feestzaal gevraagd (omdat wij de huis-dj nemen). De DJ zal zorgen voor een rookmachine, hiervoor betalen wij 50€ extra. Je moet er wel op letten dat de rookmachine enkel beneden rook geeft en daar ook blijft hangen (blijkbaar bestaan er ook andere rookmachines!) anders ga je volledig onder de rook en zien de mensen je openingsdans maar half.
De feestzaal zei dat het ging lijken of wij op wolkjes dansten.
Groetjes, Tanja
|
|
kim
25-8-2007
|
5-7-2007 9:32:24
Hey, vind het een superidee Sally van die rookmachine! wij hadden er eventueel aan gedacht om de gasten rond ons te laten komen staan met zo van die zwavelstokjes die er vaak op taarten staan. Weet er iemand waar je dit kan vinden? En hoe lang die dingen ongeveer blijven branden? Of weet er iemand een alternatief? Groetjes!
|
|
Elke
13-10-2007
|
5-7-2007 14:09:46
Hey,
onze DJ stelde zelf voor om 'rook' te gebruiken tijdens de openingsdans. We moeten niets extra betalen, dit zit (net zoals de lichteffecten) in de prijs in. Het 'leuke' aan rook is dat het van zelf verdwijnt, de zaal heeft er nadien dus geen extra kuiswerk aan, wat met bloemblaadjes, confetti (kan je ook in hartvorm krijgen) etc wel is. (En dan vooral als je een glasje morst op de dansvloer ...) Bellen blazen vind ik ook heel leuk en het heeft ook een mooi effect. Ik weet wel niet wat de gevolgen van zeepschuim op je jurk zijn (vlekken?). Ik denk niet dat die paar bellen de vloer veel gladder gaan maken, maar daar zou ik toch ook mee uitkijken (en op parket zal het waarschijnlijk niet mogen van de zaal).
Elke
|
|
Sissi
26-5-2007
|
5-7-2007 14:25:17
Hey Kim,
Een alternatief voor zwavelstokjes zijn glow sticks. Die blijven een aantal uur branden.
Ik wou dat ook maar we hadden die glow sticks op de tafels gelegd en tegen dat onze openingsdans begon hadden de meeste die sticks al aangestoken en sommigen brandden dan al niet meer. We hebben ze dan maar gebruikt in plaats van servietten om mee te zwaaien bij het dessert. Iedereen vond die glow sticks wel tof.
Groetjes, Sissi (40 dagen getrouwd)
|
|
sarah
30-6-2007
|
5-7-2007 15:00:46
Wij h"ebben tijdens onze openingsdans, en videoclip laten afspelen. van het verloop van de dag. iedereen vond dit super mooi. Omdat er ook mensen waren op het avondfeest die er in de dag niet konden zijn.
Groetjes Sarah reeds 5 dagen getrouwd
|
|
Thierry
|
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|