Nu Online
Momenteel zijn er 654 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwschoenen

5-7-2007 10:03:14
Hoi, zit met een probleempje. Ik trouw niet in een witte trouwjurk, maar heb een rok tot op mijn knieën aan. Nu wil ik daar graag beige (witte, oud roze) botten onder, die liefst tot aan mijn knie komen (mag ook lager). Ik heb al wel wat zitten rondkijken, maar tot mijn grote spijt heb ik ze nog niet gevonden. Weet iemand waar ik zulke botten kan vinden?
Alvast bedankt!
Sigi

Sigi
28-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 713

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik5-7-2007 13:41:42

Dag Sigi,

Ik weet niet vanwaar jij afkomstig bent, maar ikzelf ben van Mechelen en zou voor zoiets in de Carmi in Zemst gaan kijken of in den Torfs ofwel bij Van Loock, da's wel wat verder, maar daar hebben ze naar het schijnt héél véél...

Groetjes,
Véronique (31/08/2007)

Lieve
7-7-2013
 Meld misbruik6-7-2007 11:16:51

bij boudoir in Diest hebben ze veel witte botten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...