Terug naar overzicht
Misschien tofsteedje in Hooglede: www.tofsteedje.be , ik ken wel enkel de website en weet niet hoe het er in het 'echt' uit ziet.Groetjes!
Dag Debby,Wij trouwen volgend jaar in de roode poorte in meetkerke (Brugge). Dit is een hoeve die heel rustig gelegen is. De kostprijs om ze te huren is wel 1500 euro. Je moet wel alles huren, tafels, stoelen,... Juist er naast ligt er nog een zaal die zonder traiteur werkt. Je hebt ook het fabriekspand in Roeselare. groetjes
Fabriekspand in Roeselare werkt inderdaad ook zonder traiteur. Ideaal als je een niet al té klassieke zaal zoekt die toch heel gezellig is! Mijn vriend & ik waren alleszins vlug verkocht en verschillende kennissen van ons die al naar trouws zijn geweest daar vonden het allemaal een romantische zaal :)
hey,Wij hebben een feestzaal in Ruddervoorde bezocht genaamd de feestzaal de Westkant de zaal kost 1000 euroen 150 euro voor de opkuis voor het feest en na het feest en 10 euro per tafel voor het tafellinnenEr is een bar aanwezig de toiletten waren in orde er is een apparte receptie ruimte en een mooie tuim er is ook een ruimte parking. Een nadeel ze werken met een vaste brouwer die alle drank voorzietgroetjes