Terug naar overzicht
Hey,Je kan het geld ook in een geschenkballon hangen. Zo heb je bvb. 2 ballonnen boven elkaar en toont het toch iets groter dan één enkele ballon. Het is wel minder spectaculair dan uw oorspronkelijk idee natuurlijk maar wel veel goedkoper.Groetjes, Sissi(40 dagen getrouwd)
een boompje kopen, en daar allemaal muntjes in hangen, je kleeft er een draadje aan met plakband, en hangrt de boom vol. Heb ik ooit gedaan, en veel leukr reacties op gekregen. Die olijvenboompjes die je nu ziet zijn heel mooi. ;)Groetjes, Bianca08/08/2008
Hoi, je kan het bedrag laten wisselen in muntstukjes en daarmee flesjes bier of zo (hun favoriete drank bijvoorbeeld) opvullen en er de kurk terug op duwen. Een ander ideetje is een kruiwagen en deze vullen met zand en daartussen munten en nog andere kleine dingetjes stekenDat zijn de eerste zaken waar ik aan denk. Als ik nog aan iets denk, dan post ik het hier wel!Groetjes, Eva
hey,Indine je in hun huis kan, kan je balonnen gewoon opblazen, in enkele geld steken , in andere rijst en hier hun woonkamer/gang/ slaapkamer mee volsteken. (dit hebben wij al eens gedaan, uitraard wel vertellen dat ze de balonnen goed moeten nakijken!!). Ja kan in plaats van geld aan een boopje te hangen, het onder de aarde in de pot verstoppen...veel plezier!Ilse17mei2008
Hey Sofie,nog een leuk idee: geld in kleine munten verzamelen, een grote vaas kopen en opvullen met haargel (van die goedkope potten uit het kruitvat bv) werkwijze: beetje gel in de vaas en dan munten erin steken, terug beetje gel erboven, terug munten erin steken, en zo tot boven.het is wel vettig om te maken maar leuk en vooral mooi als cadeau.groetjesMarjan04/08/07
Wat ik een erg leuk idee vind:Je neemt geen geld mee, maar 3 telefoonboeken. Hierin omcirkel je 10 cijfers door de boeken heen om een telefoonnummer te vormen(in Nederland tenminste 10 cijfers). Het bruidspaar zoekt zich suf naar 10 cijfers (ook nog de goede volgorde van voor naar achter). Deze 10 cijfers zijn het telefoonnummer die het geld "bewaart". Hij of zij geeft dan een aanwijzing, zodat het echtpaar kan gaan zoeken (bv in hun eigen tuin, zolder etc.) Dit is dan verstopt tijdens de huwelijksdag.Hopelijk vind je het iets.Groetjes Selma
optletten met heliumballonnen en papiergeld. beter gewoon opblazen. loop niet het risico dat je ballon de lucht ingaat!!!