Nu Online
Momenteel zijn er 595 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

groot alarm!!!! bruidsjurk plots niet meer te krijgen

5-7-2007 23:13:37
Beste bruidjes,
Ik heb net iets vreselijks meegemaakt. Ik had vorige maand de jurk van mijn dromen gevonden in een antwerpse bruidswinkel.Het was wel van een collectie van 2005, maar volgens de eigenaar en verkoopster geen probleem om nog te bestellen. Ik geef de helft voorschot, superblij dat ik mijn droomjurk gevonden had.Mijn vader loopt deze week binnen in de winkel, vraagt voor nog bijkomende info....en dan kreeg hij te horen dat de jurk niet meer te krijgen was!Ondanks dat de winkel ons tot 3x toe verzekerde van wel!Hij durfde het me bijna niet te vertellen.Ik ben razend op die winkel, waarom dan dit:ze komen met smoesjes af, troggelen je geld af, en dan duwen ze een boekje in je handen met andere collecties zodat je toch maar dat voorschot zou laten staan voor een andere jurk(die je daar dan zeker wel zal vinden..aldus verkoopster)... Ik ben zo ontgoocheld en teleurgesteld.Gelukkig trouw ik nog niet binnenkort, stel je voor dat het enkele maanden voor het huwelijk zou zijn geweest!Ik heb een goeie raad voor jullie, begin op tijd met zoeken naar de jurk, zodat je nog tijd genoeg om een andere te vinden,VOOR het te laat is!
xxx amber

Amber
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 410

an
28-7-2007
 Meld misbruik5-7-2007 23:49:36

In welke winkel is dat gebeurt?
Die komt op het lijstje 'te mijden'!
een echt schandaal is het!

nele
29-9-2007
 Meld misbruik6-7-2007 7:57:16

Hallo,
laat de moed niet zakken, ga op zoek naar je droomjurk. Probeer het eventueel in Nederland, zij hebben vaak nog oude collecties.
Tis wel een echte schande dat ze je zo hebben proberen 'klant' maken.
Veel succes met je zoektocht.
Groetjes nele

Nele
20-9-2008
 Meld misbruik6-7-2007 8:17:41

Dag Amber,

dit moet inderdaad vreselijk zijn, en ik zou zeker niks meer kopen in die winkel! Als je ergens nog een foto van die jurk kan bemachtigen kan je een naaister zoeken die deze voor jou kan namaken. Zo is het vaak ook een stuk goedkoper. Een vriendin van mij heeft dit gedaan om het budget wat binnen de perken te houden, en het resultaat was heel mooi geslaagd.
Ik hoop echt dat je nog een mooi trouwkleed kan vinden!

s
1-6-2007
 Meld misbruik6-7-2007 11:43:14

Hoi!!

Dat is inderdaad echt heel heel vervelend!!
Ok, je zal zeker nog een mooie jurk vinden, maar toch blijft het echt vervelend!
Ik vind dat ze jouw voorschot moeten teruggeven. Desnoods schrijf je naar testaankoop ofzo...

Wat Nele voorstelt i.v.m. Naaister is geen slecht idee, hoor.
Ik weet niet wanneer je trouwt maar als het nog meer dan 6 maanden is kan je nu nog snel een naaister zoeken om het te laten namaken.

Een vriendin van mij heeft met naaister gewerkt voor een echte prinsessenjurk (lees: veel werk en veel stof) en dat kost 1400 euro. Da's dezelfde prijs als in de winkel, eh!

Succes!!!!
Groetjes, Nieke

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik6-7-2007 11:44:16

Heb je de droomjurk al aangehad? Kunnen ze die dan niet in u maat maken?

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik6-7-2007 14:27:01

Dat voorschot moeten ze je terug betalen... ik had zelf in Le Chapeau een voorschot voor lingerie betaald... ik ben drie keer geweest en geen enkele keer hadden ze het in mijn maat (terwijl ze wel mijn maten opgenomen hadden en me verzekerd hadden dat het tegen de volgende keer in orde zou zijn). De zaakvoerder was er de laatste keer. Ik heb serieus van mijn voeten gemaakt en mijn geld teruggevraagd en terug gekregen ('als u niet tevreden bent van de service, kan u uw geld terug krijgen')...
Veel courage en als je nog niet onmiddellijk trouwt, dan vind je je droomjurk nog wel... er zijn zoveel winkels en zoveel mooie kleedjes... (ook al is dit momenteel misschien niet echt een troost)
Caroline

linda
27-9-2007
 Meld misbruik6-7-2007 22:42:24

hoi Amber,

Probeer het even bij het gouden hart in Utrecht. Daar hebben ze heel veel mooie jurken meer dan 1500 verschillende modellen en ook van 2005 kan je daar nog aan komen. Je kan ook een foto geven en dan maken ze die jurk precies na. En alle jurken kosten maar 499 euro. Het zijn precies dezelfde jurken als in de winkel alleen dat vrouwtje werkt vanuit huis daarom is het zo goedkoop. Maar het is zo mooi. Haar nummer is 0620130551.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info