TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
an
28-7-2007
|
5-7-2007 23:49:36
In welke winkel is dat gebeurt? Die komt op het lijstje 'te mijden'! een echt schandaal is het!
|
|
nele
29-9-2007
|
6-7-2007 7:57:16
Hallo, laat de moed niet zakken, ga op zoek naar je droomjurk. Probeer het eventueel in Nederland, zij hebben vaak nog oude collecties. Tis wel een echte schande dat ze je zo hebben proberen 'klant' maken. Veel succes met je zoektocht. Groetjes nele
|
|
Nele
20-9-2008
|
6-7-2007 8:17:41
Dag Amber,
dit moet inderdaad vreselijk zijn, en ik zou zeker niks meer kopen in die winkel! Als je ergens nog een foto van die jurk kan bemachtigen kan je een naaister zoeken die deze voor jou kan namaken. Zo is het vaak ook een stuk goedkoper. Een vriendin van mij heeft dit gedaan om het budget wat binnen de perken te houden, en het resultaat was heel mooi geslaagd. Ik hoop echt dat je nog een mooi trouwkleed kan vinden!
|
|
s
1-6-2007
|
6-7-2007 11:43:14
Hoi!!
Dat is inderdaad echt heel heel vervelend!! Ok, je zal zeker nog een mooie jurk vinden, maar toch blijft het echt vervelend! Ik vind dat ze jouw voorschot moeten teruggeven. Desnoods schrijf je naar testaankoop ofzo...
Wat Nele voorstelt i.v.m. Naaister is geen slecht idee, hoor. Ik weet niet wanneer je trouwt maar als het nog meer dan 6 maanden is kan je nu nog snel een naaister zoeken om het te laten namaken.
Een vriendin van mij heeft met naaister gewerkt voor een echte prinsessenjurk (lees: veel werk en veel stof) en dat kost 1400 euro. Da's dezelfde prijs als in de winkel, eh!
Succes!!!! Groetjes, Nieke
|
|
Selma
8-9-2007
|
6-7-2007 11:44:16
Heb je de droomjurk al aangehad? Kunnen ze die dan niet in u maat maken?
|
|
Caroline
15-9-2007
|
6-7-2007 14:27:01
Dat voorschot moeten ze je terug betalen... ik had zelf in Le Chapeau een voorschot voor lingerie betaald... ik ben drie keer geweest en geen enkele keer hadden ze het in mijn maat (terwijl ze wel mijn maten opgenomen hadden en me verzekerd hadden dat het tegen de volgende keer in orde zou zijn). De zaakvoerder was er de laatste keer. Ik heb serieus van mijn voeten gemaakt en mijn geld teruggevraagd en terug gekregen ('als u niet tevreden bent van de service, kan u uw geld terug krijgen')... Veel courage en als je nog niet onmiddellijk trouwt, dan vind je je droomjurk nog wel... er zijn zoveel winkels en zoveel mooie kleedjes... (ook al is dit momenteel misschien niet echt een troost) Caroline
|
|
linda
27-9-2007
|
6-7-2007 22:42:24
hoi Amber,
Probeer het even bij het gouden hart in Utrecht. Daar hebben ze heel veel mooie jurken meer dan 1500 verschillende modellen en ook van 2005 kan je daar nog aan komen. Je kan ook een foto geven en dan maken ze die jurk precies na. En alle jurken kosten maar 499 euro. Het zijn precies dezelfde jurken als in de winkel alleen dat vrouwtje werkt vanuit huis daarom is het zo goedkoop. Maar het is zo mooi. Haar nummer is 0620130551.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|