Terug naar overzicht
www.harmonydjtteam.be Wij hebben al twee huwelijken meegemaakt waar deze dj speelde en binnenkort komen ze op ons feest muziek draaien.
Onze DJ (de ook met succes op het feest van mijn schoonzus gedraaid heeft):Erik De KeyzerVK30 Antwerpentel. 0475/240941of 03/2351717
mail sturen naar q-music deze hebben ook een dj lijst mijn zus had ook laat een dj en heeft er geen spijt van gehad van de dj haar trouwfeest was super
Dag Jennifer,Geen paniek! Ik ken er een heleboel! Als je er nog één zoekt, laat dan maar iets weten en geef je emailadres dan, dan stuur ik hun gegevens door.Mss moet je ook even vermelden wat voor soort muziek je het liefst zou hebben op je trouwfeest dan kan ik de geschikte aanraden, iedereen heeft uiteraard zijn specialiteit...Groetjes,Véronique
hey veronique, ik zou graag eentje willen die echt voor ambiance zorgt, mijn familie danst graag bougies en amiance muziek, mijn andere helft van familie is italiaans dus ook graag italiaanse muziek. EIgenlijk vanalles als er maar de goede sfeer in zit.Graag in de prijsklasse beneden 250euro.puntomonster6@hotmail.com
Hey Jennifer,Met enige fierheid stel ik je onze eigen website voor www.studiohappymusic.be , neem gerust een kijkje, Wij stellen dit ten zeerste op prijs! Mvg, Dierk Van Paemelen
Prijsklasse onder de 250 Euro? Is dit inclusief het materiaal?Zo ja, dan is het 9 op de 10 een dj die in het 'zwart' draait en waarschijnlijk nog met illegale muziek. Met zo'n type dj kan je vanalles meemaken. Een dj die voor minder als dat bedrag draait (incl. materiaal) kan nooit blijven bestaan, hij zal nooit uit de kosten komen. En wie is zo zot om jaren met verlies te gaan werken? Vandaar nog eens de tip: kies een dj die professioneel bezig is met zijn vak, hetzij in bijberoep hetzij full-time. Kies voor een feest ook een dj die al jaren bezig is, verschillende stijlen draaien en een feest op een professionele manier begeleiden vergt ervaring! Uiteraard gaan er hier terug mensen zijn die dit allemaal zever vinden. Met alle respect voor die mensen maar dan wens ik hun veel succes met hun goedkope dj. Je kan inderdaad geluk hebben dat het goed afloopt maar voor hetzelfde geld heb je minder geluk en loopt het verkeerd af.
Hey Jennifer,wij trouwen ook op 18 augustus en ik begrijp hoe je je voelt. Ik zou er zeker niet mee kunnen lachen. Wij hebben met onze Dj geen problemen en alles is perfect geregeld, maar ja, ik begrijp de reactie van Kris (zie hieronder) wel. Voor minder dan 250 euro inclusief materiaal zal je waarschijnlijk niet veel dj's meer vinden. De gemiddelde prijs is tussen 300 en 400 euro voor een avond. Wij zitten hier ook rond alles inclusief. Op zich is dit misschien veel geld, maar wij weten wel dat zij goed zijn. Kwaliteit kost nu vaak eenmaal iets meer. Ik hoop dat je iemand vindt die je avond heel geslaagd maakt!!Veel succes.Groetjes Katrien(18/8/07)