TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elke
13-10-2007
|
6-7-2007 13:49:44
Hey Amber,
Ik vermoed dat je wel het merk en de naam enz van het kleed weet? Bel eens rond naar enkele andere winkels, misschien dat er zijn die er nog hangen hebben? In sommige winkels werken ze met een 40, in andere een 38, ... als 'pasmodel', misschien dat je maat (mits enkele retouches) hier nog ergens hangt? Ik weet wel niet of ze ergens de 'pasmodellen' verkopen ... Als ze ze niet meer maken (in de fabriek) dan is het niet meer mogelijk om ze te bestellen, in gelijk welke winkel, natuurlijk. Ik denk dat je dan het best gaat informeren bij een naaister (ook al is het een kleed met veel parels en zo, dat moet een naaister toch kunnen?).
Elke
|
|
Angie
14-7-2009
|
6-7-2007 13:56:43
Amber,
Mijn excuses als ik me vergis, maar ben jij dat niet die pas in 2009 trouwt? Want als dat het geval is heb je nog anderhalf jaar de tijd om een andere jurk te zoeken en het is meer dan waarschijnlijk dat je op die tijd wel een gelijkaardige jurk vind of eentje die je net zo mooi vind. Als je dat kleed echt niet meer kan verkrijgen blijf er dan ook niet bij hangen en vergelijk de rest er niet mee, ga gewoon opnieuw op zoek naar een mooie jurk.
Groeten,
Angie 14/07/07
|
|
Amber
9-8-2008
|
6-7-2007 16:02:38
Hey Angie Ja dat is inderdaad zo. Maar dat doet niets terzake, bij mij gaat het om het principe. Ok, het kleed is een verloren zaak, er zijn nog 1000 andere kleedjes die ik mooi zal vinden. Maar ik ben gewoon nu teleurgesteld, ik had mijn jurk al gevonden. Het punt is dat ik me daar geen zorgen meer over moest maken. Het belangrijkste was reeds geregeld.Maar nu doen ze moeilijk over dat voorschot. Ze proberen me als klant te houden door me andere jurken te laten zien. Ik heb het gehad met die winkel. Hey Elke Ja, Miss Kelly, naam Galilee. Heeft geen zin, want heb maat 42-44, dus als ze dat al moeten retoucheren van een 38... Een naaister, dat gaat me nog meer kosten dan het kleed zelf, dus ik ga gewoon op zoek naar een ander kleed. xxx amber
|
|
Angie
14-7-2009
|
6-7-2007 16:29:53
In dat geval, gewoon dreigen met een advocaat. Jij bent niet degene die de overeenkomst heeft verbroken dus zijn ze verplicht je voorschot terug te geven. Dat voorschot was bestemd voor een specifiek kleed en als zij dat niet kunnen leveren kunnen ze je niet verplichten een ander kleed te kiezen in hun winkel. Laat je vooral niets anders wijsmaken! Ik wens je alleszins veel succes.
Groeten,
Angie
|
|
tamara
15-9-2007
|
6-7-2007 23:10:00
Hoi Amber,
heb net even het plaatje gezocht van je "verloren jurk". Was inderdaad prachtig. Aan de stijl te zien denk ik dat je bij Eddy K mischien ook je gading gaat kunnen vinden.
Veel succes!! Mara
|
|
catherine
22-9-2007
|
|
|
Kelly
6-6-2008
|
7-7-2007 18:47:13
Hey Amber,
Inderdaad geen goede reclame voor die winkel, daar zou ik ook niet teruggaan. Ik zou ook zeker mijn voorschot terug vragen.
Als ik het goed begrepen heb, gaat het om de jurk 'Galilee' van 'Miss Kelly' in maat 42. Ik heb op de website www.trouwwinkel.com gezien dat zij deze jurk tweedehands nog verkopen. De jurk is 1x gedragen, gereinigd en ze hangt daar in de winkel ( zowel in maat 40 als in maat 44/46, dus ik vermoed dat ze dat wel op jouw maat kunnen vermaken ). De prijs is 550 euro ( misschien nog veel goedkoper dan de nieuwe ?!). Ik weet niet van waar je bent, dit is een winkel met een aantal vestigingen in heel Nederland. Misschien de moeite waard?
Je kan anders ook eens op google zoeken op 'miss kelly' en 'galilee' en dat vind je ook wel wat.
Veel succes en hou ons op de hoogte !!
Groetjes, Kelly
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|