Terug naar overzicht
Hey,Ik heb nogal veel ervaring met haarkleuringen en dergelijke en ik vind het schandalig dat ze maar blijven op de verpakking van kleurenshampoos zetten dat het "uitwast" want dit is totaal niet het geval. De kleur zal inderdaad wat verbleken maar om het helemaal uitgewassen te krijgen duurt dat zeker verschillende maanden en ondertussen zit je inderdaad met een serieuze uitgroei. Nu heb ik wel nog wat goed nieuws voor jou: goeie kappers hebben tegenwoordig een product die ervoor zorgt dat alle onnatuurlijke kleur uit je haar weggehaald word zonder het af te bleken zodat je gewoon je eigen pigment overhoud. Het product werkt echt want ik had mijn haar cassis kleur geverfd (bijna zwart maar met paarse schijn) en dus niet met kleurenshampoo maar degelijk wel bij de kapper geverfd, en met dat product heb ik nu terug mijn natuurlijke haarkleur, blond, dus een groot verschil! Wacht er echter niet te lang mee want ik heb toch wel na de eerste behandeling met een rosse schijn in mijn haar gelopen maar de 2e keer zag het er terug goed uit. Ik kan je dus alleen aanraden om naar een goeie kapper te gaan. Alleszins veel succes!Groetjes,Angie14/07/07
Nog even tussen haakjes: het feit dat jouw haar lichter is dan de opgegeven haarkleuren op de verpakking is het grootste probleem. Hoe lichter je haar hoe beter de kleurshampoo "pakt" en hoe mee je het ziet en hoe langer je er mee moet blijven lopen. Mee opletten dus als je nog eens een kleurspoeling doet!
Hey Angie,bedankt. Van waar ben je ergens? (of waar ga je naar de kapper?) Ik ben al bij kreatos en zo langs geweest, maar daar zeiden ze dat zoiets niet bestond ... (een product om terug je eigen haar te krijgen). Ik begrijp dat dit niet mogelijk is als je je haar afgebleekt hebt, dan is je pigment weg, maar als je het donkerder maakt ...Mijn haar heeft op zich al een 'rosse' schijn, dus dat is zeker geen probleem.Nog eens bedankt,Elke
Hey,Een vriendin van mij komt aan huis om mijn haar te doen en zij had dat product mee. Als ik mij niet vergis werkt zij met producten van Kerastase en loreal. Kijk eens bij jou in de buurt of je geen kapper ziet die die producten in de etalage heeft staan. Ik ken een meisje die het ene weekend met zwart haar en het andere met blond loopt en die werkt bij Jean Louis David dus misschien daar eens vragen? Maar dat product bestaat wel degelijk hoor. Is een miniem flesje dat enorm veel geld kost, ik denk 30 euro voor zo'n kleine tube. Misschien daarom dat niet alle kappers het hebben. En anders moet je eens zelf gaan kijken in een kappersgroothandel. Kan niet anders dan dat ze dat daar verkopen. En dan kan je nog altijd bij een kapper gaan en vragen of die het voor je wil doen. Groetjes