Nu Online
Momenteel zijn er 332 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP - kousen - weet niet wat te doen!

6-7-2007 18:53:51
hallo,

Even jullie mening gevraagd. Ik was niet van plan om kousen aan te doen onder mijn bruidsjurk. Nu ben ik gisteren mijn kleed gaan passen en zij de verkoopster mij dat het een uitzondering is dat iemand geen kousen zou dragen. Is dit zo? Wat doen jullie?

Bedankt voor de reacties!

Caroline
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 981

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik6-7-2007 18:55:43

Hallokes Carolien,

Je bent gene uitzondering hoor!
Ik ga er ook geen dragen. Vind dit lastig en ik ga er toch maar haken intrekken en mij irriteren!

Groetjes Petra

didin

Meld misbruik6-7-2007 19:58:10

Maar nee! Ik doe dat ook niet! Ik denk er niet aan! Veel te klassiek! Laat die bruine beentjes zien ;)

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik6-7-2007 21:47:55

Hoi,
Ik ga er wel dragen... gewoon omdat ik dat comfortabeler vind in schoenen... en omdat ik mooie stay-ups gevonden heb met een kanten boord:-). Maar ik vind dat iedereen voor zichzelf moet zien wat je daarmee wil...

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik6-7-2007 22:56:01

Geen kousen voor mij! Ik moet er niet aan denken, ik zou er steeds ladders in maken en ik denk dat ik het al meer dan warm genoeg ga hebben met mijn onderrok met al die tulle!

Ik heb trouwen een heel witte huid en zelfs de lichtste kleur van kousen komt nog onnaturlijk over. Ik denk dat ik ook uit mijn schoenen zou schuiven met nylons aan :)

Mara

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik7-7-2007 0:59:11

Ik ga enkel kousjes voor rond mijn hiel en tenen aandoen omdat ik anders blaren krijg, geen panty's.

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik7-7-2007 11:02:59

Hoi,

Ik heb op mijn trouwdag geen kousen gedragen en heb daar geen moment spijt van gehad. Het was niet zo'n warme dag, maar ik had zo warm genoeg en tijdens het dansfeest had ik het zelfs zo al veel te warm onder mijn kleed. Ik moet er niet aan denken dat ik dan nog kousen had aangehad!

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

els
14-7-2007
 Meld misbruik7-7-2007 11:05:23

hey,

Ik ga ook maar alleen hielkousjes aandoen!

Groetjes, Els
14/07/2007

Wendy

Meld misbruik10-7-2007 12:47:21

Ik heb pas 2 dagen voor mijn trouw ineens beslist om tóch kousen te dragen.
Ik hààt nylonkousen (dat trekt altijd naar beneden) maar ik heb dan op de markt stay-ups gekocht omdat mijn schoenen dan minder in mijn voeten gingen snijden.
En met resultaat: pas rond 3uur 's morgens zijn mijn voeten pijn beginnen doen...

Gjes
Wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info