Terug naar overzicht
Hallokes Carolien,Je bent gene uitzondering hoor!Ik ga er ook geen dragen. Vind dit lastig en ik ga er toch maar haken intrekken en mij irriteren!Groetjes Petra
Maar nee! Ik doe dat ook niet! Ik denk er niet aan! Veel te klassiek! Laat die bruine beentjes zien ;)
Hoi,Ik ga er wel dragen... gewoon omdat ik dat comfortabeler vind in schoenen... en omdat ik mooie stay-ups gevonden heb met een kanten boord:-). Maar ik vind dat iedereen voor zichzelf moet zien wat je daarmee wil...
Geen kousen voor mij! Ik moet er niet aan denken, ik zou er steeds ladders in maken en ik denk dat ik het al meer dan warm genoeg ga hebben met mijn onderrok met al die tulle!Ik heb trouwen een heel witte huid en zelfs de lichtste kleur van kousen komt nog onnaturlijk over. Ik denk dat ik ook uit mijn schoenen zou schuiven met nylons aan :)Mara
Ik ga enkel kousjes voor rond mijn hiel en tenen aandoen omdat ik anders blaren krijg, geen panty's.
Hoi,Ik heb op mijn trouwdag geen kousen gedragen en heb daar geen moment spijt van gehad. Het was niet zo'n warme dag, maar ik had zo warm genoeg en tijdens het dansfeest had ik het zelfs zo al veel te warm onder mijn kleed. Ik moet er niet aan denken dat ik dan nog kousen had aangehad!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
hey, Ik ga ook maar alleen hielkousjes aandoen!Groetjes, Els14/07/2007
Ik heb pas 2 dagen voor mijn trouw ineens beslist om tóch kousen te dragen.Ik hààt nylonkousen (dat trekt altijd naar beneden) maar ik heb dan op de markt stay-ups gekocht omdat mijn schoenen dan minder in mijn voeten gingen snijden.En met resultaat: pas rond 3uur 's morgens zijn mijn voeten pijn beginnen doen...GjesWendy