Terug naar overzicht
hey, ik weet niet of zo een klein kindje dat al goed zou kunnen... Ze wordt misschien veel te zenuwachtig bij het zien van al die mensen. Wat voor iets zoek je juist?Ik heb er een paar gevonden, weet wel niet of het dat is wat je zoekt. (zijn wel maar heel kort, want weet uit ervaring dat iets langer moeilijker zal zijn)-in het toverbos tussen alle bomendaar, waar de heksen dansen, mag je geheel niet komenbehalve bij de goede heks, die vriendelijke vrouw.zij maakt daar een 'lang leven' drankje, helemaal speciaal voor jou.-als ik je iets kon gevengaf ik je een abonnementop een heel lang levenwaarin je gelukkig bent.-wees bevriend met kleine dingenmet een mooie blmoem die bloeitmet de vogeltjes die zingenmet het vlindertje dat stoeitmet de held're regendruppelsmet de blijde zonneschijnwees bevriend met kleine dingendan zul je altijd gelukkig zijn-Als je echt van iemand houdtIemand alles toevertrouwd Eén die echt weet wie je bent Ook je zwakke plekken kent Die je bijstaat en vergeeft Eén die naast en in je leeftDan voel je pas wat leven is En dat liefde geven is! -Twee kleine slakjesdie hielde van elkaar.Ze gingen samen trouwentoen werden ze een paar.Ze hebben snel hun huisjesop elkaar gezet.Nu wonen ze gezelligsamen in een flat.Je moet maar eens googlen, dan vind je er nog een heel deel. Er bestaan ook boeken over (misschien eens in de bib kijken?)Groetjes, els14/07/2007
Hey Els,alvast bedankt. Mijn nichtje heeft dat op de doop van haar zusja ook gedaan een paar maanden geleden dus ik denk dat dat geen probleem zal zijn :-).GroetjesKaren