Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen vragen

7-7-2007 14:17:59
hallo ik touw 5 juli 2008.zijn er nog meer bruidjes hier die dan ook trouwen?we weten al wie onze getuigen worden echter we willen ze het niet gewoon vragen maar we zijn op zoek naar iets leuks hebben jullie ideeen.?
bandankt wendy
5-7-8

wendy
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 464

Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik7-7-2007 14:24:17

Hallo Wendy, hier nog een bruidje die trouwt op 5-7-8 ;-). Wij trouwen in Zwalm (Oost - Vlaanderen). Jij?
Wij hebben onze getuigen gewoon gevraagd. Maar je kan misschien een flesje champagne kopen en er een ander tiket voor maken met de vraag: "... & ... trouwen op 5-7-8. Wil jij mijn/onze getuige zijn?" Tis maar een idee waar ik nu plots aan denk hoor.
Groetjes
Sandra

bjm

Meld misbruik7-7-2007 14:43:37

Dag Wendy,

Ik heb mijn getuige gevraagd via een chocolade doos. Mits ik niet goed ben in speechen, heb ik een tekstje geschreven en dit in een chocolade doosje gestoken. Dit heb ik laten maken bij een chocolatier. Ik kon kiezen om de doos dicht te "plakken" of openlaten (zoals een deksel). Op onze deksel stond "open mij" maar je kan ook "breek mij" erop zetten. Deze doos stond al klaar op onze tafel in 't restaurant.

Succes!
Julie
26juli 2008

Natacha B

Meld misbruik7-7-2007 19:15:20

Wij hebben een balpen gekocht met hun naam op (niet laten maken, maar zo'n balpennen die je in Expo, Ava ... vindt). Toevallig haden ze beide namen juist geschreven. We hebben een oorkonde gemaakt om het hen te vragen en dat in een paarse envelop met zilveren letters gedaan (zelfde kleur stylo). De stylo hebben we dan in een doorzichtige folie verpakt. We hadden ook een fles schuimwijn 'Bellamour' mee.
Da's een manier om het niet al te gewoontjes te vragen en toch niet té duur te maken ;) Maar je moet geluk hebben met de namen van de getuigen natuurlijk ...

sarah
30-6-2007
 Meld misbruik7-7-2007 21:45:20

hoi,

wij ghadden onze getuigen gevraagd door een puzzel te laten maken bij hema met onze foto op. en dan een tekst die er op stond.
amai eindelijk heb je de puzzel in een gekregen. nu volgt er een grote vraag.
wil jij mijn getuige op onze grote dag?

ze hadden het totaal ni verwacht en iedereen vond het heel tof en origineel. ondertussen hebben ze hun puzzel opgekleeft en ingekaderd

misschien een ideetje he.

groetjes sarah
reeds 1 week getrouwd

Kelly
6-9-2008
 Meld misbruik8-7-2007 17:22:51

Hallo Wendy,

Wij trouwen op 6 september 2008.

Ik heb zelf een puzzel gemaakt en op elk puzzelstukje een woord geschreven zo kon mijn getuigen de hele tekst lezen toen de puzzel in elkaar gestoken was. Het was een kleine puzzel deze had ik in een glazen bolletje gestoken, hij was enorm verrast door de vraag en had zelf de tranen in zijn ogen.

Mijn vriend heeft zijn getuigen gevraagd door de vraag op het eerste blad van een boek te schrijven ook zijn getuige was aangenaam verrast en blij dat hij er ook nog een boek bij kreeg.

Bij deze dus enkele tips. Laat maar weten hoe jullie het gevraagd hebben.

De puzzelstukjes kan je ook kopen bij de AVA dan kan je deze nog leuk schilderen of een foto opzetten.

Kelly
06-09-2008

kyra
5-7-2008
 Meld misbruik8-7-2007 18:43:31

Hey Wendy,
Wij trouwen ook op 5 juli 2008 maar dan in Ekeren.
Wat ligt er bij jullie al vast?
Wij hebben onze getuigen nog niet gevraagd, wanneer wordt di normal gezien gedaan. Ik dacht dat ik nog ruim de tijd had.

groetjes
Kyra

Marijke
14-7-2007
 Meld misbruik9-7-2007 12:38:49

Hoi Wendy

Ik heb mijn getuige gevraagd via een chocolade telegram. Ik heb dit gevonden op internet (ww.chocotelegram.be). Je kan zelf de grootte kiezen en een teskt laten drukken op chocoladeblokjes. De chocolade wordt op de door jouw gevraagde datum bij de persoon in kwestie afgeleverd via de post.

Veel succes

Groetjes

wendy
5-7-2008
 Meld misbruik9-7-2007 18:29:05

bedankt voor de leuke tips ,hier kan ik wel wat mee!!!
@kyra en sandra wij trouwen 5-7-8 in landgraaf nederlands-limburg. we hebben de wet,fotograaf,en feestlokatie al vast liggen.
groetjes wendy 5/7/8

amalia
24-5-2008
 Meld misbruik9-7-2007 20:22:20

Hoi,

Ik heb in de blokker een vaasje gekocht en een stoffen bloem (als je op het blaadje drukt, zingt het ´you are my sunshine´). Ik heb mijn vriendin uitgenodigd om te komen eten met haar man. We hadden een babysit geregeld voor hun kids. Ze moesten enkel goed humeur meenemen en een grote honger. Als ze binnen kwamen, stond het vaasje klaar. In het vaasje had ik een brief gerold en erin gestopt. Er stond een gedichtje op. Dan heb ik de randjes wat verbrand en wat koffie op de brief gesmeerd. (Zo ziet het eruit als papyrus, een oude brief) En als ze het aanvaard had om mijn getuige te worden, kreeg ze de bloem en mocht ze op het blaadje drukken. Ze heeft gelukkig ja gezegd ;-)
Hier is het gedichtje :

Lieve Stefania,

Op 24 mei 2008
wordt er heel wat van ons verwacht.
Ik ga dan trouwen
en hopelijk zal hij het nooit berouwen.

Deze mooie dag willen we beleven
met mensen om wie we veel geven.

Dus als het je niet zal deren
zou ik graag je handtekening reserveren.
Daarom vraag ik je nu fijn
Stefania, wil je mijn getuige zijn?
En als je dit doet voor mij,
krijg je er deze bloem bij.

Veel liefs, Amalia

Hopelijk ben je er iets mee.
PS: laat ons iets weten, he!

Christel
5-7-2008
 Meld misbruik9-7-2007 20:38:48

Hey, hallo, allemaal,

Ben ook nog zo'n bruidje die op 5/7/08 trouwt! Maar dan in Waals Brabant: Ittre, aangezien heel mijn familie rond het Brusselse woont.
Hebben onze getuigen al gevraagd, maar hebben niets speciaal gedaan. Spijtig, als ik dit allemaal lees...

Heb momenteel enkel de zaal vastgelegd, moet met de rest nog allemaal beginnen...

Veel succes nog,

Christel

Lindsay
5-7-2008
 Meld misbruik16-7-2007 10:51:41

Hoi, hoi, hoi,

Ik trouw ook op 5 juli 2008...
Ik had mijn getuige gevraagd door middel van het spel trivial pursuit. Ik had dit gekocht en er zelf nog vragen bijgedaan. Deze heb ik ze bij een etentje laten beantwoorden. Het ging over onze vriendschap en hoe ze de toekomst voor ons zag... De laatste vraag was natuurlijk de getuige-vraag. Ze antwoordde 'ja'.

Ondertussen is onze vriendschap stukgelopen. DE antwoorden die ze mij gegeven heeft gelden op dit moment niet meer. Dus zal ik een andere getuige moeten vragen.

Veel plezier allemaal met de voorbereidingen... druk, druk, druk...

Grtz...Lindsay.

Inge
5-7-2008
 Meld misbruik8-8-2007 18:43:53

Hoi allemaal,

5 juli 2008 lijkt een populaire datum...
Ook wij trouwen op die dag, joepie! In de Antwerpse kempen, in Merksplas. We zijn al van kerstavond verloofd, en het leek toen nog heel lang, maar tot nu toe is het al voorbij gevlogen. Gemeentehuis, feestzaal, fotograaf, bus, ceremoniemeesters (hartsvriendinnen) en vriesdrogen van het boeket liggen al vast. Verder ben ik er nu weer even heel erg mee bezig. Binnenkort eerste gesprek met de priester die (hopelijk) onze huwelijksviering zal voorgaan.
Spannend, spannend, spannend,...
De getuigen weten we al wel wie dat zal worden, maar we hebben het ze nog niet gevraagd. Ik denk niet dat we er iets heel speciaals van maken, een kaartje of zo. Ze weten (verwachten) eigenlijk al wel dat ze getuigen zullen zijn. ;)

groetjes,

Inge.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...