Terug naar overzicht
Pfieuw ik ben ni de enige die daar nu al zit naar te kijken :DIk was er net zelf over aant denken, wij trouwen namelijk ook volgend jaar in augustus en ook van limburg afkomstig...Maar ja de klassiekers in Limburg zijn altijd nice he .. de mijn waterschei of heusden zolder ... tuinkabelbrug in diepenbeek
Euhm bloos... verkeerd gelezen... Leuke trouwlocaties: - De Baenwinning in Diepenbeek - 't Driessent - Roerdomp ( 08/08/08 al wel bezet als je ook die datum in gedachten moest hebben) - Alden Biesen
Eigenlijk bedoel ik meer feestzalen.groetjes
wanneer trouw jij?en vanwaar ben je?groetjes
We trouwen 8 augustus 2008 en we zijn beide afkomstig van Genk, maar wonen nu in Beringen. En jij ?
wij zijn van heusden zolderheb je al veel voorbereid?groetjes
Eigenlijk niet nee, in Beringen heeft de stad t geweldig plan dat trouwdatums voor 2008 pas vanaf 1 november kunnen vastgelegd worden ...Maar onze zaal hebben we wel al vastgelegd, nu een 2 maand geleden denk ik, ik wou nu stilletjes aan met voorbereidingen beginnen...
wij hebben ook nog niets geregeld, na ons verlof gaan we er aan beginnen maar ik was nu zo al rond aan het kijkenwelke feestzaal hebben jullie uitgekozen?heb je al een idee voor je trouwjurk?groetjes
Wij hebben de Roerdomp in Diepenbeek gekozenVooral omwille van de reputatie van Bart Claes, de zaal vonden we mooi, fijn onthaald en bij andere feesten in een van zijn zalen altijd alles picco bello :)
@ Mieke: wanneer trouwen jullie? Wij trouwen op 18 augustus in de Roerdomp. Ik ben benieuwd hoe het gaat zijn! Maar we zijn ook al naar meerdere feesten in 't Driessent en de Baenwinning geweest en deze waren telkens goed.Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
@Katrien: Wij trouwen 8 augustus 2008, trouwen jullie dit jaar nog? of ook volgend jaar augustus? En ik vertrouw erop dat het daar goed zal zijn, een paar ander zalen gaan zien, en we hadden hier allebei 't beste gevoel bij.
@ Mieke: we trouwen er dit jaar nog ja! Het begint dus serieus af te korten voor ons...Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Sophie,Wij geven ons feest in The Loft te Hoeselt. Is ook een echte aanrader en zeeer romantisch.GroetjesMarijke14/07/07