Terug naar overzicht
Hoi Ann, Ik zou dit niet doen. Ik ben zelf daar 3 weken geleden geweest maar het was echt de moeite niet.Aan wat had je gedacht van cadeaus? Ik heb hier al vanalles gelezen over bedankkaarsjes en Bongobonnen of had je iets specifieks in gedachten? SuccesSophie 18.04.2008
Hey Ann, Je bedoelt het bruidsparadijs zeker!Het lijkt inderdaad niet de moeite, maar ze hebben er wel een aantal leuke accessoires.Wij hebben er heel mooie spiegels gekocht om de ouders te bedanken (je kan ze op hun site bekijken) en een mooie huwelijkskaars.Een mooie winkel is het niet, hij oogt nogal onverzorgd, maar wat wij er gekocht hebben was wel helemaal in orde! Groetjes, Cathy
wij zijn gewoon bij de juwelier langsgeweest en hebben voor de getuige van mijn man een uurwerk gekocht en voor mijn getuige een mooi juweeltje.de ouders hebben een album gekregen en hebben nog een mooie ingekaderde foto te goedsasal twee dagen getrouwd!
Ik dacht aan een mooie spiegel met een tekst of een bedankingskaars. Wie weet waar ik dat kan vinden (ik trouw binnen 27 dagen).
Hey AnnIn sint Niklaas is in de Plezantstraat een winkel, Figaro, hier hebben ze ook spiegels, kaarsen etc...Echt de moeite !Succes ermee Groetjes, Sarah15*09*07
bedankt alvast sarah