TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
veerle
2-6-2007
|
8-7-2007 14:22:10
hoi, ik ben op 2/6/2007 gehuwd en ik zou mijn trouwkleed willen verkopen. Ik heb van bovenstuk maat 36 en de rok maat 38. Het is een kleedje van linea raffaëlli. Als je interesse zou hebben laat gerust iets weten. Groeten, veerle
|
|
Katrien
26-8-2009
|
8-7-2007 15:48:23
Hallo Dorien,
Wij hebben voor ons huwelijk het kostuum van de bruidegom gehuurd bij De Witte Duif in Leuven. De enige plaats waar ze ook bruine kostuums verhuurden. Is perfect verlopen.
Wil ook wel even zeggen dat ik mijn bruidsjurk verkoop, merk Rembo, maat 38-40. Als je interesse hebt, mail gerust, dan stuur ik enkele fotootjes! katrien.luytens@telenet.be
groetjes Katrien
|
|
Vicky
7-12-2007
|
8-7-2007 17:46:11
Dag Dorien,
Bij de bruidsschat in Brugge verkopen ze tweedehands suite- en bruidskledij. Ik ben daar vorig jaar geweest voor suitekledij, een heel vriendelijke mevrouw (zeker niet opdringerig) en mooie kledij. Ze hebben ook een website: www.debruidsschat.be . Groetjes Vicky
|
|
Wendy
|
10-7-2007 12:48:36
Ik verkoop mijn trouwjurk van Marylise maatje 40 B, foto's kan je vinden op www.wendy-jonathan.be Vraagprijs is 650 euro (helft van wat ik zelf betaald heb).
Indien interesse: wendy.debels@gmail.com
Groetjes
Wendy
|
|
sadia
7-7-2007
|
12-7-2007 18:09:09
Hoi Dorien,
Ik verkoop mijn trouwkleedje ook. Het is een prachtig trouwkleed Linea Raffaeli uit de nieuwe collectie 2007, maat 40 in ivoorkleur. Dit trouwkleed kan je terugvinden op de startpagina van de website van Linea Raffaeli en (website Linea Raffaeli --> bridal collection --> eerste lijn, eerste en tweede foto aan de linkerzijde).
Verdere omschrijving: korte, zeer gemakkelijke sleep (volgt je overal), halterkraag met roosjes (zeer gemakkelijk, bandjes moet je nogal eens opnieuw op je schouders leggen, dit blijft gewoon goed zitten), voorzijde tulle onderaan, voorzijde taillehoogte roos. Ik had bij het kleed ook een bijpassende stola (ook in ivoorkleur). Ik heb van iedereen complimenten gekregen dat het een schitterend kleed was, wat ik trouwens ook vind, maar heb geen plaats in mijn kleerkast om het te hangen.
Het kleed is naar de droogkuis gebracht en is in perfecte staat.
Ik zou er graag nog 700 euro voor hebben, de helft van de nieuwprijs
|
|
Marisa
2-5-2008
|
30-9-2007 12:35:39
Hey Ben je nog op zoek naar een trouwjurk? Ik verkoop er 1 van linea raffaelli, maat 40-42. Het is een heel mooi kleur, oud roze achtig. Jurk+stola: 650 EUR Ik wil je anders gerust eens een foto doorsturen. mijn email adres: marisatoia@hotmail.com
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|