Terug naar overzicht
Hoi,Ik ken het merk niet maar ik zou je niet aanraden om naar het bruidsparadijs te gaan! Ik ben er ook eens een kijkje gaan nemen en het is een vreselijke winkel!Vies, oud, onvriendelijk... Ze moesten zelfs het licht nog aansteken!Succes nog met je zoektocht,groetjes, Annelies.20/07/2007
Het merk ken ik echt niet en kan ik je dus niet mee helpen.Maar ik begrijp niet dat iedereen zó negatief doet over het bruidsparadijs. WIj hebben er alles gevonden wat we zochten: ringkussen, taarttopper, bruidsberen en fotoboek. Het ringkussen hebben ze zelfs nabesteld voor ons, iets laten weten wanneer het er was en aan de kant gelegd... Wat betreft kleding weet ik dus niet hoe het eraan toe gaat.Groetjes en nog veel succes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Ik begrijp ook die negatieve uitspraken niet.mijn zoon en schoondochter zijn verleden jaar getrouwd en ook wij hebben niets dan positieve ervaring.oké de winkel valt tegen als je eerst de site bekeken hebt maar daar is dan ook alles mee gezegd.De meisjes die ons helpten waren stuk voor stuk ervaren en heeeeeeeeel vriendelijk.mijn schoondochter mocht alles passen wat ze graag zag en we mochten zelf uit de rekken bijhalen.we zijn tot 4 maal terug gaan passen en geen moeite was er te veel.Er zijn heel veel merken van bruidskleding maar de gekende ontwerpers hangen vooraan in de winkel zelfs Niky Van Kets hoort er bij.Om nu te antwoorden op je vraag de linea stijle is er eigenlijk die van Brinkmann,daarvan had mijn schoondochter trouwens een jurk van de prijsligtzoals van zovele merken tussen de 800 en zoveel je zelf er aan wil geven.je kan haar kleedje zien op hun site elsenjoery.bruiloftsite.nl/.Ik denk dat de meestje bruidjes gewoon niet willen toegeven dat het niet in zo een winkel willen gaan kopen al zie ik geen verschil tuusen een winkel op de meir in Antwerpen dan wel in een winkel die een beetje ouderwets is maar waar men iedere klant als een prinses begroet.zo dit wou ik even belangeloos vertellen,want er word hier wel altijd zeer laag over deze winkel gedaan.Aan ieder bruidje een heel fijne dag toegewenst.Anny
Hoi,Wij zijn ook naar deze winkel gegaan (voor een bus) en bij ons was dat ook een tegenvaller! Wat ons opviel, is dat ze veel duurder zijn dan andere winkels (toch voor die bussen) en dat niets in toegelaten.Een aantal voorbeelden:- bij alle andere was de versiering inbegrepen voor dezelfde prijs. in het bruidsparadijs vragen ze dan nog eens schandelig veel geld voor de versiering- Bij anderen was het toegestaan om zelf drinken mee te brengen. Bij het bruidsparadijs is het verplicht om van hun de drank te kopen - waarschijnlijk ook tegen een dure prijs.Dus ik vind deze winkel geen aanrader.