Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dringend! Piramides uit karton???

9-7-2007 10:09:00
Hallo,

Ik ben op zoek naar een plek, waar je piramides in karton kan laten maken en waar je een afbeelding van je tafelthema kan opzetten?
Wij werken met de prenten van 'Liefde is' en ik weet niet goed hoe ik die prenten ook op de tafels moet aanbrengen. En eigenlijk is het best dringend, aangezien we zaterdag al trouwen :)
Ideetjes??

Groetjes, Inez

Inez Boexstaens
6-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 961

Wendy
27-7-2007
 Meld misbruik9-7-2007 10:12:39

Hey meid

Kan je je menu daar niet in verwerken?
bijvoorbeeld op de rechterhelft van je pagina de menu en op de linker die plaatjes

Was maar een ideetje
greetz
xxx

Wendy
27-7-2007
 Meld misbruik9-7-2007 10:22:17

Je kan ze ook zelf maken
http://home.planet.nl/~leclu012/uitslagen/bestanden/oef...
Hier vind je een gronplan van hoe je eentje maakt
Je koopt wat dikker papier en dan vouwen maar

Tzijn maar tips
hopelijk ben je er iets mee

succes
xxx

nathalie
1-9-2007
 Meld misbruik9-7-2007 14:12:48

Mss dom, maar wij hebben in AVA papierwaren kleine piramidedoosjes gekocht voor suikerbonen. Ze hebben deze ook in grotere formaten. Wij hebben 1,49 euro betaald voor 10 kleintjes....

Mss handig..

Groetjes

Inez Boexstaens
6-7-2007
 Meld misbruik9-7-2007 16:55:01

Bedankt!
Nathalie, hoe groot kan je die piramides kopen?

nathalie
1-9-2007
 Meld misbruik12-7-2007 8:35:45

Ik denk dat de grootste ongeveer 10 à 15 cm hoog zijn.

Groetjes
Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...