Terug naar overzicht
Dag Charlotte,Ik ben er nog nooit naar een huwelijk geweest, maar de geboortereceptie (& maaltijd voor familie) van mijn nichtje was daar. En ik moet zeggen, ik vond alles dik in orde! Mooie uitgebreide receptie, en ook lekker eten.Ik denk wel dat Cortina bij de iets duurdere zalen hoort. Maar informeren en eens een kijkje gaan nemen kan nooit kwaad!Veel succes nog!
Wij zijn daar eens naar een trouw geweest.Op zich heel goed in orde, wij vonden echter wel dat de zaal zeker niet moet onderdoen voor bijvoorbeeld Van Wonterghem.Cortina is een grote naam maar dat is vooral door de reputatie van vroeger en wijzelf vonden het de meerprijs dan niet waard puur voor die naam... Dezelfde service/even lekker eten kan je ook elders hebben voor een vriendelijkere prijsGroetjesWendywww.wendy-jonathan.be
Wij zijn op 21/7 daar naar een trouwfeest geweest. Was allemaal in dik in orde! Enkel de bediening van drank na het eten was iets minder. Er waren te weinig obers in de zaal en je moest heel lang wachten. Het trouwkoppel heeft daar de avond zelf nog opmerkingen over gemaakt, maar het is niet echt beter geworden.
Hey Liesbet,Bedankt voor de informatie. Voor drank na het eten: kon je ook aan de bar drank bestellen of kon je enkel bij de obers bestellen?Groetjes,Charlotte
Hallo,De zaal vind ik daar echt prachtig, die is pas vernieuwd en echt heel romantisch en gezellig! Ben daar al naar heel veel feesten geweest en heb nog nooit kunnen klagen! Vriendelijk personeel en heel lekker eten. Is volgens mij zeker zijn naam waardig en is juist gestegen in kwaliteit bij vroeger. Wij gaan daar trouwen eind juni.Groetjes
Hey Céline,Bedankt voor de info. Wij hebben ondertussen beslist om in de Cortina te trouwen op 5 juli 2008. Ik heb ook al veel meer positieve reacties gekregen dan negatieve, dus ik denk dat we een goede keuze hebben gemaakt!Veel succes met de voorbereidingen!