Nu Online
Momenteel zijn er 414 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Knutselen?

9-7-2007 11:01:17
Wat wordt er zoal geknutseld voor een huwelijk?
xxx

Wendy
27-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1177

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik9-7-2007 11:36:41

hey

ik heb naamkaartjes geknutseld, mijn bruidsboeket gemaakt, een kadootje voor de ouders,... ben nog wel wa vergeten maar weet ni wat...

sas
al drie dagen getrouwd

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik9-7-2007 11:37:15

ah de uitnodigingen en bedankingen heb k ook zelf gemaakt

Veroniek

Meld misbruik9-7-2007 11:57:21

Hoi Wendy

Wij hebben ook redelijk wat geknutseld:

- uitnodigingen
- snoepjes voor de kindjes
- menu- en naamkaarten
- misboekjes (het lint erom heen doen)
- pareltjes voor in mijn haar
- ringenkussen
- gastenboek
- de versiering voor op de bus
- de versiering voor aan de bruid haar ouders thuis (plaats waar ze opgehaald wordt)
- onze bedankjes gaan we ook zelf maken, maar dat is voor na de trouw (we geven op de trouw zelf geen bedankingetjes)

Denk dat het dat is...

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik9-7-2007 11:57:59

Hallo,

wij hebben onze uitnodigingen zelf gemaakt, misboekjes, gastenboek, cadeautjes voor kinderen aan de kerk, bloemstukjes hebben we zelf ontworpen maar bevriende bloemisten maken die de dag zelf, verschillende teksten zelf geschreven, enveloppendoos, naamkaartjes, menu's, en waarschijnlijk vergeet ik nog iets. Er kruipt veel tijd en werk in maar als ik zie wat massa's hele positieve dingen wij te horen krijgen als we uitnodigingen uitdeelden is dat het allemaal meer dan waard. Het is leuk als je complimentjes krijgt voor iets dat je zelf ontwierp en gemaakt hebt. Veel succes.

Groetjes,
Isabel
110807

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik10-7-2007 18:13:39

Wij hebben een echte doe-het-zelf-trouw :)

- uitnodigingen
- bedankjes
- tafelversieringen en zaalversieringen
- bruidsboeket en alle andere bloemstukken
- enveloppedoos, gastenboek, kader voor foto'd
trekken van de gasten
- ceremonieboekjes
- bruidstaart
- mijn kleed en dat van de bruidsdames en mijn
zus en schoonzus
- de trouwringen (schoonzus is goudsmit)

Dus enkel de fotograaf, videograaf, Dj en het eten wordt uitbesteed. En mijn ventje zijn kostuum is gekocht. De rest doen/maken we gewoon zelf.

groetjes, Mara
mara_686@hotmail.com

Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik31-8-2007 15:45:56

Uitgezonderd de kledij en de ringen... hebben we onze trouw volledig zèlf in elkaar geknutseld! Als je voldoende tijd hebt, is dat echt een aanrader, het is persoonlijker en je beleefd er ook héél veel genoegen aan! Het weer, tja dat kan je ook niet zelf maken, dus maar hopen dat dit goed zit!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...