Terug naar overzicht
Heygene paniekAlles komt goedik vind het wel heel erg voor je hoorMijn schoenen waren binnen de maand besteldIk heb ze bij mij jurk gekocht.www.modeshow.biz Ga daar eens kijkenHopelijk komt alles goedIk duimGroetjesxxx
Hoi,dat is niet zo'n prettig nieuws. Ik heb ook schoenen van Sophie Sposa gekocht bij lilianclaes in Herentals. Ze hebben er verschillende modellen en ze werken met halve maatjes. Je kan ze passen en onmiddellijk meenemen.Toch belangrijk dat je je jurk kunt passen met de schoenen die je opde dag van je huwelijk draagt...In alle geval, veel succes!Groetjes, Miranda
Hallo,bedankt voor de reacties al! Ondertussen hebben we zelf gebeld naar de hoofdzetel van Sophie Sposa, blijkt dat de schoenen van mijn mama niet eens besteld waren! Die van mij zouden maandag toekomen, sowieso te laat voor mijn pasbeurt maar ik zou toch al blij zijn als ik ze heb. Die van mijn moeder waren op voorraad en ze gingen ze ook meesturen. Ik ga toch pas gerust zijn als ik ze aan mij voeten heb! Groetjes, Eva
Hoi EvaNog niet panikeren.Mijn mama en ik hebben onze schoenen van Sophie Sposa in maart besteld, en deze zijn vorige week binnengekomen...De bruidswinkel zal er alles aan doen om dit in orde te krijgen hoor.Veel succes !Sarah15*09*07