Nu Online
Momenteel zijn er 625 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Problemen schoenen Sophie Sposa

9-7-2007 12:24:32
Hallo bruidjes,

Mijn moeder en ik hebben beide schoenen besteld van Sophie Sposa bij Amanda (Lina Design), een bruidswinkel in Brussel.
Er werd ons beloofd dat deze binnen een aantal weken gingen toekomen, omdat ik 11/7 mijn eerste pasbeurt heb, staat er op mijn bestelbon zelf 11/7 Huwelijk.
Sinds vorige week bellen wij al elke dag naar deze winkel en krijgen steeds een andere uitvlucht, de schoenen zijn er nog niet en ze kan de verdeler onmogelijk bereiken want deze staat op een beurs. Mijn moeder heeft deze schoenen 28/4 besteld, ik 26/5 maar het ging toen absoluut geen probleem zijn om ze op tijd te hebben. Nu kan ze zelf niet meer garanderen dat we de schoenen gaan hebben tegen de trouw!! We hebben elk 90€ voorschot betaald.
Ik ben echt superkwaad. Heeft nog iemand van jullie hier schoenen besteld of ergens anders van Sophie Sposa?
En zou ik nu nog schoenen kunnen bestellen die ik tegen 15/9 (trouw) zal hebben?

Groetjes, Eva

Eva

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 896

Wendy
27-7-2007
 Meld misbruik9-7-2007 12:42:35

Hey
gene paniek
Alles komt goed
ik vind het wel heel erg voor je hoor
Mijn schoenen waren binnen de maand besteld
Ik heb ze bij mij jurk gekocht.
www.modeshow.biz
Ga daar eens kijken
Hopelijk komt alles goed
Ik duim
Groetjes
xxx

Miranda
19-10-2007
 Meld misbruik9-7-2007 18:57:57

Hoi,

dat is niet zo'n prettig nieuws. Ik heb ook schoenen van Sophie Sposa gekocht bij lilianclaes in Herentals. Ze hebben er verschillende modellen en ze werken met halve maatjes. Je kan ze passen en onmiddellijk meenemen.Toch belangrijk dat je je jurk kunt passen met de schoenen die je opde dag van je huwelijk draagt...
In alle geval, veel succes!

Groetjes, Miranda

Eva

Meld misbruik9-7-2007 19:01:14

Hallo,

bedankt voor de reacties al! Ondertussen hebben we zelf gebeld naar de hoofdzetel van Sophie Sposa, blijkt dat de schoenen van mijn mama niet eens besteld waren! Die van mij zouden maandag toekomen, sowieso te laat voor mijn pasbeurt maar ik zou toch al blij zijn als ik ze heb. Die van mijn moeder waren op voorraad en ze gingen ze ook meesturen. Ik ga toch pas gerust zijn als ik ze aan mij voeten heb!

Groetjes, Eva

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik10-7-2007 10:35:33

Hoi Eva

Nog niet panikeren.
Mijn mama en ik hebben onze schoenen van Sophie Sposa in maart besteld, en deze zijn vorige week binnengekomen...

De bruidswinkel zal er alles aan doen om dit in orde te krijgen hoor.

Veel succes !

Sarah
15*09*07

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik10-7-2007 10:35:51

Hoi Eva

Nog niet panikeren.
Mijn mama en ik hebben onze schoenen van Sophie Sposa in maart besteld, en deze zijn vorige week binnengekomen...

De bruidswinkel zal er alles aan doen om dit in orde te krijgen hoor.

Veel succes !

Sarah
15*09*07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...