Terug naar overzicht
Wij wilde eerst alleen foto's, maar nu het dichterbij komt (nog minder dan 2 maandjes) hebben we toch ook een videograaf vastgelegd. We willen vooral de kerkdienst nog eens kunnen bekijken. Ik ben ook bang dat veel langs me heen zal gaan. Als ik dat naderhand nog eens kan bekijken, kunnen wij en onze families er nog eens van genieten.Groetjes en veel plezier met alle voorbereidingen.
wij hebben ook allebei.:)jessy22/09/2007
doen doen doen!!!
hallo,wij gingen ook eerst geen videograaf nemen maar we hebben nu toch beslist er één te nemen. Dat is toch een blijvende herinnering waarop je nog meer ziet dan op foto's en wij vonden het dus wel de moeite. Groetjes,Isabel110807
Wij hebben ook heel lang getwijfeld over een videograaf, maar toch besloten ook één te nemen. Mijn moeder vooral vond dat je toch ook veel had aan echte beelden, zoals je zegt qua sfeer veel meer dan op foto. Nu ja, dat is ook ieder zijn ding of course. We proberen desondanks toch alles wat binnen budget te houden, en proberen eigenlijk fotograaf en videograaf samen voor 900 euro te hebben, zonder album maar met afdrukken, en met 3 dvd's, beiden een hele dag op het huwelijk aanwezig tot na de openingsdans. We hebben voor elk twee kandidaten, en hopen echt dat er een klik komt met één van hen!!!Succes nog,Tania
Hey Saskia,wij trouwen op dezelfde dag !!Ook wij hebben gekozen voor een fotograaf en videograaf.Een huwelijk is sowieso een dure dag, maar als je dit op video hebt kan je nog lang nagenieten hé; dan hoor en zie je nog eens alles
Geen twijfel mogelijk, gewoon doen!!! We zijn afgelopen zaterdag, zoals zovelen, getrouwd en vandaag mocht ik de proefafdrukken ophalen, het is echt schitterend, maar je hebt er geen gevoel bij, je ziet een foto maar hebt geen duidelijk beeld ervan. Een foto is een foto en ik kijk nu al uit om onze dvd te zien. Je hoort jezelf, de emotionele beklijvende beelden komen terug naar boven, spannend. Een huwelijk kost massaal veel geld maar dat is echt zn geld waard vind ik!