Terug naar overzicht
dit moet nu wel lukken, dit is ook het kleedje dat ik supermooi vind.kan er mij dit ook iemand bezorgen?sohanssens@yahoo.com
Hallo,Zelf heb ik boekjes van marylise, maar dit kleed staat er altijd met de voorkant in getrokken, ben evenop zoek gegaan op het internet en vind alleen de voorkant...Groetjes Petra
hallo damesIk trouw volgend jaar in deze jurk.Als je wilt kan ik je een foto sturen van de achterkant. de foto heb ik getrokken toen ik het kleed ging passen.laat mij jullie adres en ik stuur deze door.groetjesvirginie
heyIk kan je ook een mailtje sturen als je wil, ben 3 weken geleden in deze jurk getrouwd en massa's complimenten gekregen!!!groetjesnadia
bedankt voor de reactie's,fotos's mag je doorsturen naar saskia_callewier@hotmail.com. Ook foto's van de voorkant en het kleed in zijn geheel zijn welkom.groetjes saskia
hey,Ik ben ook eens naar de jurken gaan kijken. En wauw, ze zijn echt mooi, helemaal mijn smaak. Willen jullie de foto's ook naar mij doorsturen: valerie_segers@yahoo.com. Weten jullie ook in welke prijsklasse deze jurken liggen?Dank je ,valerie
Hallo,Onze dochter heeft het kleed Gardenia gepast en het is een mooi kleed, we hebben een foto van de voor en de achterkant getrokken, je kan dit kleed gaan bekijken en passen bij Le chapeau in Antwerpen, echt een aanrader om een jurk te kopen,Groetjes