Terug naar overzicht
Hoi,Wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt. Ben op de site www.buromac.be eens gaan kijken om een idee op te doen, en ben er dan zelf aan begonnen in publisher. Je kan bij de AVA ook in de boeken met uitnodigingen gaan kijken en daar ideetjes uit halen (je mag de boeken wel niet mee naar huis nemen). Alvast veel succes, Annick27/10/07
Hey Amailia. Ook wij hebben onze uitnodigen zelf ontworpen... In Office 2007. Als je wil stuur ik het ontwerp eens door, maar het is nog niet definitief hoor. Moet vandaag de proefdruk gaan afhalen. Spannend! Laat maar iets weten..Veerle Xveerlenassen1983@yahoo.com
Kijk ook eens op www.poobies.com hier kun je je kaart zo maken zoals je zelf wilt.
hallo,kijk eens op www.intercard.be hier staan ook uitnodigingen op die je met de nodige creativiteit en inspiratie zelf kunt namaken. wij hebben dat met de puzzelstukjes. (ps staar je wel niet blind op het drukkersmodel, krijg je met knutselen zelf nooit zo als de bedrukte kaarten)groetenHeidi7/6/'08
Hallo,Als je het programma Photshop kent, en kan gebruiken, daar kan je heeeeel veeeeeel kanten mee uit!Greetz,xxx
ikzelf heb de uitnodiging voor een vriendin gemaakt, niet via computer maar zelf creatief met de hand. Het nam heel wat tijd in beslag maar met resultaat! Ik mail u een kaartje nog door! Zij koos uit enkele eigen ontwerpen van me en bestaande kaartjes die ze terugvond uit boeken van bij de drukker of op het internet.Na enkele probeersels heeft ze dan haar keuze gemaakt.Om ze via computer te maken zou ik aanraden om via Photoshop te werken, Quark, en Illustrator.Microsoft photodraw is ook een goed programma en vrij simpel.grts,stefanie
Hey amalia en alle anderenOok wij zouden onze uitnodigingen zelf willen maken. Ik heb al wat geprust in publisher, voorlopig zonder veel resultaat. ZOuden jullie jullie voorbeeldjes ook aan mij kunnen bezorgen zo kan ook ik inspiratie opdoen. ellenvandenblock@hotmail.comAlvast bedankt!Ellen 21/06/08