Terug naar overzicht
Hallo Ilse,Ik heb er bij de juwelier zo'n besteld gelijk jullie willen en die kosten 300 euro per ring. Dus 600 euro. Eigenlijk waren dat nog één van de goedkoopste...Groetjes Petra
wij zijn bij fede di oro geweest in izegem, daar kan je zelf kiezen hoe en wat je wil dus das handig. wij hebben wit gouden ringen, de mijne in blinkend met 16 briljantjes en die van mijn man is mat zonder steentjes. ze zijn wel 4 mm geloof ik. wij betaalden voor de twee 760 euro maar je hebt er ook goedkopere.ik zou zeggen kijk es op hun site www.fededioro.be geloof ik en anders via google vind je ze wel.sasal vier dagen getrouwd
Wij zijn in Leuven op de Bondgenotenlaan geweest. Voor beide ringen samen betaalden we net 300 euro. Er was toen wel net een actie (-10% en gratis graveren)Mieke
Hoi,Het hangt er allemaal van af hoeveel punten je wilt dat je diamant heeft...daarvan gaat je prijs afhangen...Indien je niet SUPER ver van Antwerpen woont, kan ik je altijd verder helpen...katrijn.vets@skynet.be
Amai, dan hebben wij precies veel betaald. Wij hebben beide ook wit gouden ring gekozen, ik met 1 steentje, vriend zonder. Samen zij we 1100 euro kwijt. En wij hadden dan nog niet de duurste gekozen. Mieke
Wij hebben iets maar dan 800 euro betaald. Normaal waren ze ongeveer 900 euro, maar de meeste juweliers geven 10 percent korting op trouwringen. Ik vind ze wel prachtig!Groetjes,Annelies20/07/2007
hallowe hebben een prachtig exemplaar gezien op foto en wij gaan ze bij een jood laten namaken. Normaal kan dat de kosten drukken. Ze hebben zelf ook wel mooi exemplaartjes maar ze konden niet tippen aan ons idee :)www.aurodesign.be Op deze site vind je er ook prachtige met de prijzen erbij. groetjes, Nathalie