Terug naar overzicht
Een dikke proficiat Ina!!!Geniet van je zwangerschap de komende 8 maanden en daarna van de baby!Laat je ons even weten op welk babyforum we je kunnen vinden, want ik denk dat er buiten mij hier nog een hoop bruidjes met babyplannen zitten!GroetjesLies
Hoi ina, proficiat met jullie zwangerschap.wel eens laten weten op dit forum, wat het geworden is, he!Groetjes,Sally
Hoi Ina,Wij zijn op 5 mei getrouwd en ben momenteel ook 9 weken zwanger van een tweeling. Ik vind het wel leuk dat het zo snel gegaan is. Ik zit nu vaak op www.9maand.be , maar kom regelmatig toch ook nog hier eens piepen.Een fijne zwangerschap toegewenst!Groetjes van een fiere mama in spéSabrina
hey Ina,proficiat en ik wens je een wolk van een baby toegroetjes Lore
Proficiat!Wij trouwen volgende week (20/07/2007) en ik ben ondertussen ook zwanger. 12 weken ben ik nu. Een fantastische babysite is www.vaderschap.org . Eigenlijk een site voor toekomstige papa's, maar ook mama's zijn er welkom. Je kan er de ontwikkeling van je kindje constant volgen. Ik ga er minstens 1 keer per week eens piepen.Veel succes met je zwangerschap.Groetjes, Annelies.
Hele dikke proficiat toegewenst.En ja, ik denk dat er hier meer dan 1 is die van deze site naar de babysite's gaan ! We zullen elkaar misschien nog lezen. Groetjes iedereenAnne21.09.07
Een super dikke proficiat!ik hoop dat ik net hetzelfde geluk als jullie mag hebben!Ik trouw in september en heb een vurige kinderwens!Maar we hebben net een huis gekocht met verbouwingen dus ik denk dat ik nog even moet wachten!Ik wens jullie alle geluk en liefde in de toekomst toe!Groetjes Liesbeth
Dag Ina,Proficiat met je zwangerschap. Ik zelf ben net als jij getrouwd op 28/04/07. Het was een meer dan prachtige dag. Wie had ooit van zo'n weer durven dromen in april.Zelf zijn we nog duchtig aan het oefenen. De natuur is ons nog niet gunstig gezind geweest.GroetjesIngrid
Hoi InaEen dikke proficiat!Je kan misschien bij ons komen op zappybaby...http://forum.zappybaby.be/nl/topic.cfm?fid=26&tid=6... GroetjesVeroniek