Terug naar overzicht
Hallo,Wel...je kan je bruidsboeket laten drogen, maar dat kost zo te horen op deze site heel veel! Ik dacht dat te doen en dan aan ons mama te geven als cadeau. Voor de getuigen weet ik het ook nog niet...Groetjes Petra
Hey,Wij gaan voor onze ouders een cadeaubon van een B&B halen. (Voor mijn ouders ergens in de Ardennen - adresjes welkom, en voor mijne Wim zijn ouders in Dendermonde) Zo hebben ze er ook nog iets aan...De getuigen krijgen cadeaubonnen van Ici Paris XL ofzo. Daar kan je altijd iets mee doen, vind ik...Groetjes!
hallomisschien niet zo origineel maar wij zouden met de getuigen een dagje pretpark houden met dan een foto of souvenir uit het park. Kwestie van een beetje plezier aan de bedanking te hebben.voor de ouders hebben we nog geen idee. Voor mijn vriend zijn grootmoeder geven we waarschijnlijk een kussen met een trouwfoto erop. In menen is er een winkel waarje dat kunt laten op drukken (zelfde principe als tshirt).Groetjes nele
Wij gaan de getuigen cinema tickets geven. Voor de ouders en de genodigden heb ik nog geen idee.groetjes
Hallo de ouders krijgen van ons een kopie in het klein van onze huwelijkskaars en later nog een vergrote foto.Mijn getuige krijgt op voorhand nl de woensdag har cadeau nl een verwenmiddag in een beautycenter en de dag van het huwelijk mag ze haar dan daar gratis laten sminken.De getuige van mijn schat krijgt een helikoptervlucht van een halfuur.
wij hebben aan de getuige van mijn man een uurwerk kado gedaan en aan mijn getuige een mooi juweeltje.ook omdat we vonden dat het iets moest zijn daar ze nog iets aan hadden. anders gingen we er mee gaan eten en als t op is ist ook maar op he... onze ouders hebben een foto album gekregen omdat we vooraf al een reportage gemaakt hadden. ik had voor hen ook nog een 'bon' gemaakt waarop staat dat ze nog een foto naar keuze achteraf mogen laten vergroten en inkaderen.sasal vier dagen getrouwd