Terug naar overzicht
Hoi Edith, Dat hangt een beetje af of jullie samen of afzonderlijk willen binnengaan. Wij gebruiken volgende volgorde....- mijn neef+vriendin, - 2 kinderen van mijn schoonzus (hebben nog geen partner), - mijn tante+nonkel, - zus van mijn ventje+partner, - onze getuigen (mijn zus+beste vriend van mijn ventje) + mijn mama (omdat de papa van mijn toekomstige spijtig genoeg is overleden) zij komen dus met 3 binnen, - schoonmoeder+mijn toekomstig ventje, - mijn papa en ikke als laatsteIk weet niet of dit echt volgens de etikette is maar wij vonden dit het best uitkomen. Bij het naar buitenkomen draai je de hele suite gewoon om met 1 uitzondering dat je dan met je echtgenoot :-)) buitenkomt en de beide ouders dan weer 2 aan 2. Zo hopelijk ben je hiermee iets. Groetjes en veel succes met het vormen van de suite :-))).
Hoi EdithZoals Kathleen het zegt, dat beslis je zelf! Je doet wat jullie willen, want het is tenslotte jullie dag!Wij gaan als volgt:Eerst partners getuigenDan broers en zussen met partner (van jong naar oud)Daarna getuigen (die lopen bij ons samen, hun partners lopen vooraan de suite samen)Dan bruidegom zijn papa met bruid mamaVervolgens bruidegom en zijn mamaDan komen de bruidskindjesEn als laatste bruid met haar papaMaar je kan ook eerst gaan (bruid en bruidegom) en dan de rest van de suite.Of op zijn Amerikaans; dat de man vooraan in de kerk wacht op zijn bruid...Succes!GroetjesVeroniek20 07 2007