Nu Online
Momenteel zijn er 745 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menukaarten

10-7-2007 21:55:01
Hallo,

Wie heeft originele ideëen voor menukaarten? Ons gedacht is iets te duur uitgevallen;-)

Groetjes,
Carline 06/10/07

carline
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 784

melissa
20-7-2007
 Meld misbruik10-7-2007 23:53:00

hallo

zelf heb ik geen ideeën maar wat was jullie eerste gedacht dan wel?

groetjes melissa
20.07.2007

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik11-7-2007 7:44:39

Wij hebben onze trouwkaart digitaal doorgekregen van degene die deze ontworpen heeft. Deze afbeelding heb ik bewerkt en in word geplakt. Nu doen we een A4-tje doormidden gevouwen. Voorop de afbeelding van de trouwkaart, onze namen en de datum. in het midden het menu en een kleine tekst. Iets van: dit diner is ter gelegenheid van ..... Eet smakelijk!

Groetjes Selma

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik11-7-2007 7:45:20

Oja, we drukken dit gewoon zelf af op iets dikker papier. Maar goed, bij ons gaat dat ook, omdat wij met 20 personen dineren.

Veroniek

Meld misbruik11-7-2007 10:41:07

Wij maken een waaiertje.

Printen alles uit op papier en snijden er dan hartjes van, die leggen we boven elkaar en maken we vast met elkaar zodat ze kunnen draaien. Als de 4 blaadjes open liggen, dan heb je een klavertje 4...

Helemaal niet duur, maar wel veel werk! Want we doen alles zelf. Het is ook 1 vel papier per persoon. (uit 1 vel halen we 4 hartjes) Op het eerste hartje staat de naam, dan de menu op 2 blaadjes en het laatste blad is bedankt om erbij te zijn, smakelijk, onze namen en datum.

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Natacha B

Meld misbruik11-7-2007 16:45:15

Ik weet nog niet of we met menu's per persoon of per tafel gaan werken of één hele grote die ergens uitgestald staat.
Bij ons komt er eigenlijk ook niet zo heel op want we hebben enkel receptie dan meteen bqq en erna dessert ... geen zevengangen menu dus en eigenijk is een menu overbodig in ons geval ...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...