Nu Online
Momenteel zijn er 550 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

budget Antwerpen

10-7-2007 23:40:55
Beste allemaal,

Graag zou ik tips van jullie ontvangen om de kosten voor een bruiloft in de omgeving Antwerpen laag te houden. Wij verwachten zo'n 120 gasten. Weten jullie misschien goedkopere maar wel leuke locaties/traiteurs? Of hebben jullie nog andere tips/ervaringen? Ik hoor het graag! Alvast bedankt!

Larissa

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 880

maureen
10-5-2008
 Meld misbruik11-7-2007 11:57:18

hoi,

Wij zijn ook beginnen zoeken rond antwerpen stad, maar ik stond verstelt van de prijzen!!
Het is bij ons zo dat antwerpen juist in het midden ligt voor de beide families.
We hebben nu gekozen voor stekene, het kastelenhof!
het is een kasteel met zaal en je mag zelf de traiteur aanbrengen!
Dan bepaal je zelf het budget?
En de huur van de zaal is ook goed, 900€ en dan heb je de grote zaal en de 2 kleine zalen.
Wij hebben 170 mensen.
Wij hebben voor het eten gekozen voor een bbq en dan desserten buffet. Dat drukt ook al wat in de prijs. En een vriendin van ons die heeft gewoon een ijskar laten komen voor het dessert en dan voor s nachs enkele verassingsbroden.

ik hoop je een beetje geholpen, te heben

groetjes

Maureen
10/05/2008

sarah
27-1-2016
 Meld misbruik11-7-2007 15:55:11

Hey Larissa,

Het belangrijkste om kosten laag te houden is vooral het volk dat je uitnodigt, als je 20 man meer hebt betekent dit ook 20 x meer eten drank, bedankjes ,uitnodiging enz.je kan bvb ook een simpel broodjesbuffet houden. Wat meestal goedkoper is is dat je zoveel mogelijk huurt bvb stoelen tafels ,tent enz..
en véél rondhoren

groetjes

evy
1-3-2009
 Meld misbruik11-7-2007 20:25:47

Zoek een goedkoop zaaltje, bv een parochiezaal. Is een stuk goedkoper dan een zaal bij een sjiek restaurant of zo. Wij hebben een zaal voor 300 personen voor nog geen 400€. De aankleding zorgen we zelf voor, net als voor de traiteur. De traiteur kan je vast ook goedkope menu's voorstellen. BBQ is goedkoop, maar een simpel warm en koud buffet is ook steeds goed te pruimen. Vervoer...een beetje zoeken en je vindt goedkope wagens.
Je kan op alles besparen, 't is maar....wat verwacht je juist? Wil je sjiek gaan, of houden jullie het graag simpel...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...