Terug naar overzicht
Hallo Rita,Wij gaan ons trouwfeest geven in het ECR gebouw van de mijn van Heusden-Zolder (dus dezelfde catering als Den Lavaar). Wij wilden het heel graag in de mijn doen maar we vonden Den Lavaar wat te klein (afhankelijk van het aantal mensen dat je wil uitnodigen natuurlijk). Wij gaan binnenkort proeven maar hebben alleen nog maar positieve reacties gehoord. Tastecatering (catering van de mijn) gebruikt spots dus zo van die zalen komen dan heel goed tot hun recht.Groetjes,Liesbet
Hallo Liesbet,Dank voor jouw reactie. Ik ken echt niemand die er al is geweest. En ik ben toch pas gerust als ik van andere possitieve reacties hoor, anders moet je enkel af gaan op het gevoel ... en dat is toch moeilijk. We zijn er nog niet helemaal uit welke zaal we gaan nemen. Tastecatering is iets origineels en speciaal. Maar aan de andere kant, zal dit bij de oudere gasten ook in de smaak vallen??? groetjes
Hallo Rita,Het is inderdaad niet een standaard feestzaal. Mijn vriend en ik wilden wel iets anders en origineel. Mijn vriend is een Nederlander dus ons publiek gaat ook divers zijn. Maar we zijn een keer gaan kijken naar de feestzaal die helemaal ingekleed is en ik ben er zeker van dat oudere gasten dat ook kunnen appreciëren. Ik weet niet van waar jij bent maar ik heb altijd in Heusden-Zolder gewoond en mijn papa heeft zelfs nog in de mijn gewerkt. Bovendien zullen mijn ouders vrienden uitnodigen en die hebben ook in de mijn gewerkt dus vindt iedereen dat zeker ok. Het is toch een erfgoed van de streek dus mensen die van ver komen zullen dat zeker ook kunnen appreciëren. En Tastecatering wil echt zoveel mogelijk jouw wensen invullen. Dus je kan speciale dingen vragen maar ook hele traditionele dingen... Nu ja, je merkt het, ik vind het prachtig. Ik weet niet wanneer je van plan bent te trouwen. Wij trouwen 10 november dus ik wil je altijd op de hoogte houden hoor.Groetjes,Liesbet
Ik ben ook afkomstig van Heusden, en mijn papa is ook een gepensioneerde mijnwerker. Hij zou het inderdaad wel heel speciaal vinden. Wij trouwen pas volgend jaar in de zomer. We zullen het even moeten laten bezinken en er eens goed over nadenken wat we precies willen. Het is toch een grote beslissing de je moet nemen :-)Ik zou jouw ervaring achteraf graag willen horen, maar k vrees dat we al veel vroeger de knoop moeten doorhakken anders zijn de zalen waarschijnlijk volzet. Groetjes
Hallo Rita,Wij gaan 25 juli proeven dus als je wil mag je me dan altijd een mailtje sturen op liesbaek@hotmail.com (mag natuurlijk ook om andere informatie te krijgen).Groetjes,Liesbet
;-) zal ik doen !Bedankt