Terug naar overzicht
Hallo Mieke,Ik denk aan een cd met de liedjes van de kerk en openingsdans aan de getuigen te geven en de ouders. Nadien krijgen men ouders nog een fotoboekje van onze trouw met enkele mooie foto's erin. Voor de bedankjes van de gasten denkik bruidsuiker te geven.Groetjes Petra29/09/07
Hey,bij ons in de buurt is er een geschenkenwinkel waar ze dienbladen kunnen bedrukken met een foto. Wij zouden dit geven aan onze ouders. Je kan ook in de collishop van colruyt een dienblad vinden waarin je verschillende foto's kan steken.voor onze getuigen heb ik zelf ook nog geen ideevoor onze gasten heb ik zelf papier geschept en hier mooie zakjes van gemaakt welke ik dan ga vullen met suikerbonengroetjeskristel
Bedankt voor de tips. Zo een dienblad is wel origineel, ga dit vanavond eens bekijken. Voor de gasten heb ik nu misschien iets gevonden, kaarsen met onze foto erop, moet wel via een site besteld worden. Voor de ouders zag ik ook dat je een foto op doek kan laten zetten, maar zou dan jammer zijn dat het geen trouwfoto is.GroetjesMieke