Terug naar overzicht
Daar het bij ons meest babytjes zijn heb ik badeendjes gekocht. Daaraan ga ik snoepjes bevestigen in een zakje met onze namen aan. De snoepjes kunnen ze misschien nog niet eten, maar met een badeendje kunnen ze toch al spelen en dan hebben de ouders nog iets aan de snoepjes.
wij gaan ook snoepzakjes maken met kaartje met onze namen op. Je doet hun daar altijd het meeste mee plezier heMieke22/09/07
Wij maken ook snoepzakjes. Hieraan een kaartje met onze naam erop. Eigenlijk hetzelfde als hieronder.
Hoi ValerieWij hebben van die gietijzeren emmertjes gekocht en daar vooraan onze namen op geschreven met een speciale stift.In de emmertjes hebben we mikapapier gedaan en gevuld met snoepjes en dit dichtgedaan met een mooi lintje.GroetjesVeroniek20 07 2007
Hey,wij gaan ook een zakje snoepjes ergens aanhangen (waarschijnlijk houten speelgoedje ofzo).groetjes,Valerie7 juni 2008
Wij hebben ook een zakje snoepjes, met een bellenblaas eraan.Groetjes, els14/07/2007
Ons thema is safari en we hebben pluche handpoppen: aap, olifant, giraf, tijger met daaraan een snoepzakje. De kindjes die komen zijn erg klein dus aan de snoepjes hebben ze eigenlijk niets.
Hoi ik heb in de ava knuffelbeertjes gekocht en in de hema doosjes met rozijntjes (van jip en janneke). ik ben nu van die doosjes rugzakjes aan het maken door een lintje aan beide kanten er aan te doen. Er komt ook nog een verhaaltje van jip en janneke aan, over lief zijn voor elkaar, uiteraard... Onze namen komen op het doosje van jip en janneke.groetjes,Ilse
Dag Valerie,ik ga een ijskar latenkomen, zo is er iets voor jong en oud!groetjes,Marjolein