Terug naar overzicht
Hallo,Ik denk dat dit de normale prijs ongeveer is. Wij betalen voor de limo 390 euro voor drie uur. Op sommige plaatsen is dit echter 300 euro. Dusja...er is een verschil, dat wel. Bij overuren is het 55 euro per uur dat ze vragen.Groetjes Petra
Hey Sarah,Probeer het anders eens via een club van die autootjes. Ik ben zelf lid van een club van new beetles en soms komt er ook wel eens een vraag van een paartje voor trouwvervoer. Aangezien de meeste mensen in die club particulieren zijn, vragen zij enkel een onkostenvergoeding voor zoiets...
Helabeekes,Een VW kevertje vinden wij ook heel leuk! Waar had jij die prijzen gezien? Wij zijn namelijk van de buurt van Leuven, dus da zou lekker dichtbij zijn!Alvast bedankt!GroetjesWendy02/08/2008
Wendy,Voor die kevertjes: www.rent-a-classic.be Die wagentjes zijn echt de moeite!Veel succes!!! Als je wilt, mail ik je de prijslijst eens door.
wij hebben ook een kevertje genomen bij rent a classic. twas rond de 300 euro. Heel vriendelijke man en ze komen de auto zelf brengen en terug ophalen aan de feestzaal. das een zorg minder heMieke22/09/07
Hey Sara,Dat zou fijn zijn! mijn e-mailadres : Wendy.Vanfroyenhoven@gmail.comalvast bedankt!