Nu Online
Momenteel zijn er 654 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eindelijk!!

11-7-2007 19:15:29
Zijn er nog koppels die trouwen op 4/4/08? we hebben al onze zaal,Dj,en de kerk besproken. Heb wel nog vraagje, iemand een gedacht hoeveel het kost voor het huren van een ceremoniewagen? groeten

ellen

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 711

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik12-7-2007 21:01:07

Hoi Ellen,
Wij trouwen net op 4 april maar op 18 april en al de grote lijnen liggen al vast (auto's, zaal, wet, fotograaf, dj,bloemist ,kaars, ceremoniemeester)
Onze bruidswagen komt van bij Nostalgic Cars :275 euro voor 5 uur.
Super knappe auto's en mensen die echt kennis hebben van hun, héél vriendelijk eveneens.
Onze Amerikaanse limo komt van bij Black and White limo (voor de suite) : 430 euro + 6 % BTW voor 4 uur.

Ik hoop dat je er iets aan hebt
Groetjes en veel succes met de voorbereidingen (nog 281 dagen te gaan voor mij , nog minder voor jou:-)!)

Sophie 18.04.2008

Elien

Meld misbruik13-7-2007 10:06:28

Hey!
Wij trouwen op 29 maart 2008! Bij ons ligt de kerk, de zaal en de fotograaf al vast. Nog wat werk voor de boeg dus, maar dat komt wel... Vervoer hebben we ook nog niet, maar ik weet wel dat de prijzen erg uiteen kunnen liggen. Hangt er vanaf wat je precies wil natuurlijk.

Groetjes!

sandra

Meld misbruik28-7-2007 22:40:16

hey,wij hebben een oldtimer volkswagen kever met chauffeur gehuurd bij mensen die het als hobby doen,het mailadres is spilliekristof@hotmail.com .ik hoop dat je er wat aan hebt.mvg

ellen

Meld misbruik28-7-2007 23:29:42

we hebben al onze auto, maar toch bedankt voor de tip. Ik heb vandaag informatie genomen in verband met mijn trouwkleed, en moet al volgende maand al voor de eerste keer gaan voor mijn maten en mijn idee voor mijn kleed.Ben langs geweest bij Bruidsboetiek Caro in Geraardsbergen, ze zijn daar heel vriendelijk en behulpzaam. Ook voor de wet is alles geregeld.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...