Terug naar overzicht
Hallo,Ik ben daar zo'n vijf jaar geleden naar een trouwfeest geweest. Het was heel erg in orde, maar ik vond de zaal een beetje anders dan de meeste zalen. Omdat de indeling wat anders was. Ook bijna geen ronde tafels, maar dat kiest het koppel misschien. Ik vond het er ook redelijk donker. De receptie werd achteraan in de veranda gehouden. Daar was het wel gezellig. Er was ook een grote tuin aan. Ik veronderstel dat de receptie daar is wanneer het mooi weer is, maar bij mijn vriendin is het 's avonds beginnen regenen. Het eten was super lekker, en heel veel. Twee voorgerechten, soep, hoofdgerecht en dessertenbuffet. Het dessertenbuffet was schitterend.De dansvloer was heel centraal dus dat was ook wel leuk. Wat de prijzen betreft, daar weet ik niets van, maar ik denk dat het daar niet goedkoop is.Groetjes
Heidi hoi, opgelet sinds een jaar ofzo is dat overgenomen door iemand nieuw.Mijn beste vriendin is daar voor de overname nog getrouwd en dat was in orde maar nu ik zelf ga trouwen ben ik daar eens langsgeweest en we zijn binnen geweest maar de inkomhal schrok me al enorm af. We hebben ondertussen voor Salons Waerboom in Groot Bijgaarden gekozen maar in Asse is Hof Ten Eenhoorn ook een aanrader. Alleszins veel succes met de zoektocht, ik zou zeggen ga eens langs en kies de zaal waar je je het beste bij voelt.GroetjesSophie 18.04.2008