Terug naar overzicht
Hallo Heidi,Ik heb mijn trouwkleed gekozen in deze winkel! Moest er wel bijna anderhalf uur voor rijden, want woon tg Mechelen. Maar het kleed waar ik oorspronkelijk voor ging was alleen daar nog te verkrijgen, uiteindelijk heb ik toch een ander gekozen. Want het kleed dat ik op internet had gezien was niet zo perfect als ik het aanhad. Ik heb daar toch 10 trouwjurken gepast en heb uiteindelijk het tweede kleed gekozen dat ik gepast heb. Heel mooi (vind ik)...Ze hebben daar echt stralende jurken in de winkel! Gaan kijken zou ik zeggen!Groetjes Petra29/09/2007
hallo,ik heb daar mijn trouwschoenen en lingerie gekocht,ze waren er zeer vriendelijk.En heel veel keuze.Mijn trouwkleed heb ik er niet gevonden dit heb ik gekocht bij couture paul in bree.Ik ben van neerpelt en trouw 8-12-2007 groetjes ilse
bedankt petra en ilse voor jullie reacties. ik heb bij Lecoq mijn kleed gevonden in de kleur waar ik al altijd van droomde, maar waarvan ik dacht dat je die kleur niet meer kon krijgen. het is een kleed dat totaal weergeeft hoe mijn karakter is. de service en hulp is er supergoed. dus een echte aanrader!heidi07/06/08