Terug naar overzicht
Dag Lotte,Ik trouw nu zaterdag in de kerk van Belsele. Ik weet de exacte prijs nog niet (omdat de pastoor op vakantie is en we een andere hebben), maar ik weet wel dat het tussen de 200 en de 250 euro ligt. Dit is met rode loper erbij. Je kan er volgens mij wel met een live-bandje optreden. Een vriendin van mij is er drie jaar geleden getrouwd en zij had live muziek met violisten. Als je meer informatie wil, kan je altijd terecht bij Maria Bocklandt. Ze woont bijna naast de kerk (vroeger begrafenisondernemer) aan de kant van 't Kreumelken.Veel succes!Karolien14/07/07
Wij trouwen op 28 juli in de kerk van Belsele. We betalen 200 euro ( te betalen na de trouw wanneer je kunt) en 15 euro voor de rode loper.groetjes,Klaartje28/7/2007
bedankt voor jullie snelle reactie!!zo heb ik toch een idee ivm de prijsvoor de live-band zal het ook wel oké zijn denkek, dat vragen we wel nog eens aan de pastoor zelf. We zouden wel een andere pastoor kiezen maar dat is al in orde.Nog 1 klein vraagje:hoelang duurt zo'n mis eigenlijk?hoeveel tijd moet je er in totaal voor rekenen? (met wachten en afscheid nemen enzovoort erbij)groetjeslotte
Ik denk dat het bij ons al gauw 1u15 zal duren. Onze muziek duurt al 40min. Toch denk ik dat het moeilijk te voorspellen is. Het hangt er vanaf hoeveel mensen er staan als je buiten komt.Welke pastoor ga je nemen?Groetjes,Karolien
ja, dat zal dan inderdaad wat verschillen van bruiloft tot bruiloft.We hebben iemand van mijn partners werk, pater Raf dachtek. Die geeft vieringen in Sint-Hiëronymus (psychiatrie) en doet dit altijd heel 'verrijkend' naar het schijnt.Maar eigenlijk ben ik niet echt katholiek (mag ik dit wel zeggen????) dus voor mij maakt dit niet echt veel uit maar partner mag hierin kiezen...groetjeslotte
ja, dat zal van bruiloft tot bruiloft verschillen.We hebben Pater Raf dachtek. Da's de pastoor die vàolgens mijn partner heel 'verrijkende' vieringen geeft op zijn werk in Sint-Hiëronymus (psychiatrie). En aangezien ik niet echt katholiek ben, mag mijn partner hierin het voortouw nemen.groetjeslotte
oei, ik heb mijn bericht er precies meerdere malen in gezet (en ook anders). ik dacht dat het niet gelukt was maar blijkbaar dus wel...groetjes lotte