TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ine
1-9-2007
|
12-7-2007 10:01:15
Christel, bedankt voor je reactie! Je zag er echt schitterend uit op je huwelijkµ en je kleed is echt prachtig. Het valt ook veel mooier dan bij mij in de winkel, maar toen was het wel een maat te groot.
Had jij een hoepel aan onder je kleed? En hadden ze dat gewoon in de bruidswinkel?
Vele groetjes
|
|
Christel
30-6-2007
|
12-7-2007 10:23:55
dag Ine
dank u voor de complimentjes..
ja ik wou persé een hoepel en in de winkel moesten ze toegeven dat het inderdaad beter was met dan zonder. Het voelt ook minder zwaar aan vind ik met die hoepel, je zweeft precies in je kleed .. ze verkopen dat gewoon in de bruidswinkel zelf en die van mij kostte 80 euro dacht ik
bij het kleed zelf zit ook een bijpassende halsketting maar die vond ik te zwaar en ik heb die laten versmallen tot een armband.
t voordeel van dit model van kleed is ook dat als je iets bijkomt of afvalt het geen kwaad kan, de korset gewoon meer of minder aanspannen. ik was de laatste dagen nog 4 kg afgevallen van de zenuwen en bij dit model kon dat geen kwaad in tegenstelling tot een kleed met bijvoorbeeld een rits of zo...
groetjes Christel
|
|
Ine
1-9-2007
|
12-7-2007 14:19:47
Christel, Ik vind het echt een goed idee van die armband. Die choker rond de hals vond ik ook maar niets. Bij mij hing die constant in het midden en trok het op niets. Ik dacht om het toch te gebruiken in mijn haar, maar een armband is ook een goed idee. Ik zal er nog eens over nadenken.
Verder zit ik nog met een vraagje ivm de lingerie. Had jij een BH aan onder je kleed, want ik weet niet echt of het nodig is.
Groetjes
|
|
Christel
30-6-2007
|
12-7-2007 15:04:18
dag Ine
ik heb ook lang getwijfeld over een bh en geloof me , echt dat is niet nodig De bustier is op zich heel mooi gevormd
ik heb nog van die plak bh's gekocht (zo precies twee kippenfilets die je op je borsten plakt ) maar waarom...
Je kan trouwens bijna niet anders , want je zit met het open stuk op je rug en je hebt wel bh's met plastiek achterkant maar dat zie je toch wel
gewoon er géén aandoen gelijk ik zou ik zeggen, eerst voelt dat wat raar maar na 5 minuten ben je het vergeten dat je daar in je nakie staat hoor
groetjes Christel
|
|
Ine
1-9-2007
|
12-7-2007 15:53:58
Hey Christel,
Ik voel mij hier bijna een stalker, met al die vragen, maar er komt nog één klein vraagje in mij op. Sorry hoor, maar ik ben zo blij dat ik eindelijk nog een bruidje hoor met hetzelfde kleed als mij. Als je zo'n hoepel hebt in je kleed, zie ik wel op je foto's dat het kleed veel mooier valt. Maar is dat niet lastig bij het zitten? Valt het kleed dan nog goed? Groetjes
|
|
Christel
30-6-2007
|
12-7-2007 16:19:21
dag Ine,
als je me even je email adres geeft van thuis, dan kan ik je meer foto's van de trouw bezorgen,en kan je zien hoe de hoepel valt bij het zitten Gho t staat dan zo wel even naar boven, neem 20 cm ongeveer maar dat stoort niet Lastig was wel bijvoorbeeld de trap bij ons thuis, dan moet je heel je kleed oppakken en vooraan schuin houden maar het kleed heeft op zich al 7 lagen stof dus anders moet je dat ook doen In alle geval, als je dan al je kleed moet opheffen of wat dan ook, de reacties maken alles goed , echt ps: geen erg hoor , t is toch leuk babbelen met iemand die ook dat kleed heeft je kan me mailen op christel.detroye@skynet.be maar als je wil mail ik je de foto's door
groetjes Christel
|
|
Ine
1-9-2007
|
12-7-2007 16:54:09
Christel,
Ik heb je net een mailtje gestuurd.
Groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|