Terug naar overzicht
ik wou direct komen toen ik hoorde dat ze koppels zochten. wij zijn afgelopen vrijdag getrouwd maar jammer genoeg niet in t wit.... wel in t bordeaux ...maar in september gaan we naar het echte vegas dus zal daar mijn hartje ophalen heheveel succes verdersas
Hey,Ik zou ook willen komen, maar dan is het niet in het wit... De dag komt ook moeilijk uit... Wij trouwen zaterdag in het gemeentehuis.Toch nog succes gewenst.Groetjes
Sjiek.Ik zou dat wel zien zitten... Maar of mijn ventje dat zal willen...
Hoi JasmijnJammer genoeg trouw ik pas op 11 augustus en zijn we zaterdags altijd bezig op onze bouw.Anders zou het leuk zijn. We zijn namelijk aan het bouwen in Herentals.GroetjesRebecca11.08.07
Ja das natuurlijk heel leuk en zo, maar ik ben in het ivoor getrouwd! Geen wit dus...Jammergenoeg! En mijn ventje was int beige, dus ook geen wit. Ik denk dat trouwkostuums in t wit nog wel moet lukken, maar hoeveel bruidjes zijn er nog met een witte jurk? Ik dacht dat daar meer en meer vanaf gestapt werd, niet?Misschien bij deze es een enquete lanceren... Hoeveel meisjes trouwen nog echt in t parelwit?GroetjesLienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl
Hey Lien,Ik trouw in het rood!GroetjesLies
gebroken wit, ecru beige en zo mag ook hoor. En je man moet niet in t wit.Wij zijn ook aan het bouwen in Herentals (en zijn vorig jaar getreouwd), maar gaan denk ik toch effe ons laten zien.Maar als je nog moet trouwen gaat dat niet he.groetjes,
Hoi,Ik trouw in het wit wit omdat ik daar gewoon het best mee sta... maar da's pas in september...GroetjesCaroline
Ik trouw niet in't wit omdat ik zelf maar een "witteke" ben. Toen ik een parelwit kleedje paste zag ik er gewoonweg ziek uit. Mijn kleed is chapagne met goudtint. Maar we trouwen pas in september.Mara
HoiWij, allé ik trouw in beige (niet echt witwit)... Maar ik trouw pas volgende week vrijdag, dus het is 2 weken te vroeg!Anders waren we misschien paraat...GroetjesVeroniek20 07 2007
Ze zoeken ook nog een koppel dat op die dag ECHT in die kapel op de grote markt wil trouwen. Kandidaten?