Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

betaling feest overschrijving of cash

12-7-2007 12:08:15
weet er iemand of je dit geld cash moet meehebben bij de afrekening of mag je ook met een overschrijving betalen?

Groetjes,

evelien

evelien
29-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 730

freddy

Meld misbruik12-7-2007 12:21:37

Dag Evelien,

Ik vermoed dat je dergelijke vraag best rechtstreeks aan de zaal/traiteur vraagt.Elk heeft zijn regels

groetjes
Freddy

Anne
21-9-2007
 Meld misbruik12-7-2007 12:22:03

Hallo,

Bij ons kan dat met bancontact betaald worden. Misschien even navragen bij je zaal.
Groetjes
Anne
21.09.07

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik12-7-2007 12:22:48

Hey,

Wij mochten per overschrijving betalen, maar we moesten na het feest niet meer naar de zaal. We hebben de rekning via de post gekregen.

Als je het wil weten bel dan gewoon eens naar de zaal.

Groetjes, Sissi
(47 dagen getrouwd)

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik12-7-2007 13:48:08

wij gaan cash betalen want dan valt er meestal nog een deel weg

Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik12-7-2007 15:53:34

Wij hebben onze rekening een week na ons huwelijksfeest in de bus gekregen. Hebben het bedrag gewoon overgeschreven. Weet niet of er nog iets wegvalt. Bij ons is sowieso enkel datgene gerekend wat effectief gedronken en gegeten is. Veel kunnen ze daaraan niet foefelen natuurlijk.

Groetjes

Sofie

Ine
30-6-2007
 Meld misbruik12-7-2007 17:02:12

Hey,
'k zou even willen waarschuwen voor zalen die vragen cash te betalen! Als ze dit vragen, kan dit betekenen dat de zaal een feest doet "in het zwart". Dan vragen ze cash geld en ontlopen ze de BTW. Maar ze vragen wel aan de klant prijzen BTW in! Dus dan steken ze die zuiver in hun zakken! Opletten dus. Ik zou voorstellen: best met overschrijven werken dan kan er niet gefoefeld worden. Vragen ze toch cash, moet je zien dat je een factuur krijgt! Of anders mogen ze natuurlijk de BTW niet aan de klant rekenen.
Snap je een beetje? 'k heb het misschien wat ingewikkeld uitgelegd?

Grtjs,
Ine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...