Nu Online
Momenteel zijn er 624 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Unieke trouwringen

12-7-2007 17:03:18
Na een oeverloze tocht naar betaalbare trouwringen, wil ik toch iedereen verwittigen om zeker uit de doppen te kijken !
We hadden voor de trouwringen geen groot budget voorzien, mijn partner kan hem omwille van zijn job ook niet dragen.
We dachten in Antwerpen te vinden waar we op uit waren,... We stapten verschillende winkels binnen zowel in diamantwijk, 'jodenbuurt' en 'cenraal-stationswinkels'. We vetelden direct dat we geen groot budget voor handen hadden en vroegen wat ze ons te bieden hadden. Er werden ons ringen gepresenteerd die we, na amper 5 minuten overleg, zouden kunnen meenemen hebben voor 300 euro, ze stonden dan wel oorspronkelijk getekend aan 1250 euro !!! Je zou zo maar direct akkoord moeten gaan en 1250 euro kwijt zijn ! Er waren eveneens handelaars die kwaad waren omdat we niet direct kochten en omdat ze toch wel een en ander uitgehaald hadden ! Dan wel zonde voor de eerlijke handelaars die we blijkbaar niet getroffen hebben op dat moment.
Uiteindelijk zijn we toch maar in de buurt bij lokale goudsmid (Bart Oste) geweest.
Voor mijn partner werd een vrij simpele ring gemaakt en voor mij dan wel geen klassieke trouwring maar wel een die we zelf konden samenstellen volgens wat we graag zien en past op mijn kleine handen. Kwaliteit en afwerking die we daar te zien kregen, is om U tegen te zeggen. Uniek en enig ontwerp op de koop toe. Het zijn ook geen lichtgewicht ringen en héééééél prijselijk. Wij waren aangenaam verrast !

Frieda
7-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 843

Edith
8-9-2007
 Meld misbruik12-7-2007 18:49:18

hoi,
wij zijn gewoon bij een juwelier gegaan maar omdat we al ons oud goud (dat we niet meer dragen) ingeruild hebben, hebben we ook maar 200 voor de twee ringen betaald. En het zijn ook prachtige unieke ringen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...