Terug naar overzicht
Hoi;Ook wij zijn op zoek naar een leuk hotel (liefst Brussel) waar we de nacht kunnen doorbrengen. groetjes
in de Flair van 19juni zat een bijlage bij: 135 luxehotels voor maar 30 euro per persoon. de bon is geldig van 1/7/07 tot 30/9/07 misschien kan je hier nog aan geraken via via.groetjesmarjan 04/08/07
Ik reageer op mijn eigen bericht omdat we al "iets" haddenOm dit evenement onvergetelijk te maken kan ik u volgende pakketenvoorstellen.Relax and discover Belgium: 65 € per persoon- 1 nacht in een superior kamer- Full American ontbijt buffet- 1 toegang tot onze relax spa- Toegang tot 7 Art Museums in BrusselRomance in Brussels: 95 € per nacht- 2 nacten in een superior kamer- Full American ontbijt buffet- 1 toegang tot onze relax spa- een fles Spaanse Cava op de kamer bij aankomstBelgium in your plate: 145 € per nacht- 2 nachten in een superior kamer- Full American ontbijt buffet- 3-course dinner bij aankmst in ons restaurant "L'Objectif"- 3-course dinner in een Brussels restaurant "Chez Léon" de dag nadien.Aarzel zeker niet ons te contacteren voor verdere informatie.Met vriendelijke groeten,Mélanie De BoitselierReservation Coordinator_____________________ HOTEL SILKENB E R L A Y M O N TBRUSSELS Boulevard Charlemagne, 11 - 19B - 1 0 0 0 B r u s s e l sTel. + 32 (0) 2 . 285 . 41 . 77Fax. + 32 (0) 2 . 285 . 41 . 78E-mail: booking.berlaymont@hoteles-silken.comwww.hotelsilkenberlaymont.com www.hoteles-silken.com