Nu Online
Momenteel zijn er 632 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema avondfeest: Spanje

12-7-2007 21:55:48
Hallo iedereen,

Wij trouwen op 2/8/2008 en ik ben stilaan begonnen met de voorbereidingen. Aangezien wij elk jaar naar Spanje op reis gaan en grote liefhebbers zijn van de Spaanse cultuur in al zijn facetten (en anagezien ik ergens nog Spaanse roots heb...) zouden wij graag Spanje als thema willen voor ons avondfeest. Zijn er mensen die leuke suggesties hebben om rond dit thema te werken? Zowel details in kledij (ik trouw wel gewoon in het wit) of kapsel, als versiering van de feestzaal, muziek, eten,...

Groetjes,
Griet

David
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1094

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik13-7-2007 9:43:35

hey
qua eten denk ik aan paella, tapa's, sangria, ...
voor versiering kan je eens kijken op www.alterego-decor.be als je van die muziek houdt kan je een flamencogroep laten komen

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik13-7-2007 14:23:21

Hey Griet,

Thema's vind ik super eh! Ons thema is Mechelen. Wij zijn allebei geboren en getogen daar en heel fier op onze stad.

Tips: tafelindeling doen met ofwel Spaanse steden: Barcelona, Madrid, Malaga, Figueres, Rosas, Sevilla,... of rond Spaanse bekende personen: Juan Carlos, Oscar Freire, Julio Iglesias,...of Spaans eten en drinken: sangria, paella, almejas, barbarechos (niet zeker van schrijfwijze),...
Je kan ook om de zaal in te kleden en rodeo-stier huren, of een beeld of een schilderij van stier en/of een toreador ophangen of zetten. Alleszins Spaanse muziek is er genoeg en is altijd dikke ambiance.

Pff, ik zou me wel amuseren met dat allemaal te organiseren. :-))

Groetjes en veel succes,
Véronique

Griet
2-8-2008
 Meld misbruik14-7-2007 19:54:25

Bedankt alvast voor de reacties!Wij dachten ook aan een indeling van de tafels aan de hand van Spaanse steden. Decor wordt nog wat een probleem, omdat we er Spaanse elementen willen inbrengen zonder dat het kitcherig wordt of vloekt met de huidige inrichting van de feestzaal (is een oude cinemazaal). Qua eten zullen er zeker genoeg zaken zijn om in de menu te verwerken. Andere tips zijn nog steeds welkom!
Groetjes,
Griet

Emmy
4-10-2008
 Meld misbruik23-7-2007 10:38:27

Hey Griet,

Wij kiezen ook voor een zuiders thema (wel eerder Cuba). In onze zoektocht passeerden wij langs het volgende: er bestaan traiteurs (ben wel naam vergeten) die op je feest paella komen klaarmaken in een reuzegrote pan (naargelang je aantal genodigden), spektakel en lekker eten verzekerd :) Wel zorgen dat je een zaal kiest waar je mag kiezen hé.
Nog veel succes met je voorbereidingen!
Groetjes,
Emmy

Femke
2-8-2008
 Meld misbruik24-7-2007 10:03:28

Hallo,

Dit is wel heel toevallig! Wij trouwen ook op 2/08/08... en nog toevalliger: mijn vriend is een rasechte Spanjaard, dus willen we uiteraard een Spaans tintje geven aan ons feest. We denken als aperitief al zeker sangria en cava te schenken, met tapas natuurlijk.
Indien je nog andere ideetjes hebt ondertussen, laat het maar weten!

Femke

Sigi
28-9-2007
 Meld misbruik9-8-2007 6:19:22

Op de site van Groen_Land vind je ook leuke dingen om te huren. Je kan er een heel Spaans decoratiepakket huren.
Wij gaan voor ons trouwfeest ook daar vanalles huren. Ons thema is namelijk Mexicaans!
Groetjes Sigi

Ps: Nog 50 dagen te gaan!!!!

Joke
1-9-2007
 Meld misbruik3-10-2007 20:14:37

Hallo,

Wij zijn ondertussen 32 dagen getrouwd en aangezien mijn ventje mij in Barcelona ten huwelijk vroeg, kozen wij voor het thema Barcelona. De mozaiekjes van Gaudi kwamen op onze trouwbrief, misboekje, tafelversiering, naamkaartjes... en een leuk liedje om de zaal binnen te komen is We're from Barcelona!!! Succes verzekerd.
Veel plezier ermee,Joke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...